Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble i alle fall skuffet over Timetech beskyttelsesfilmen fra elprice. Synligheten ble merkbart dårligere. Mulig invisible shield er bedre men uansett hvor god den er gjør man i realiteten en glassskjerm om til en plastskjerm ved å legge et lag plast oppå, så skjermen vil aldri bli like blank.

 

Har forresten laget en generell diskusjonstråd for Desire her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224364

Lenke til kommentar

Har Elprice vært og sagt noe nærmere om når de får inn Invisible shield?

 

Beklager, står fortsatt ubekreftet leveringsstatus hos leverandør.

 

I følge retningslinjene får vi ikke legge ut produkter her som det ikke har vært snakk om/forespørsel om fra dere brukere, men docking som har blitt etterlyst kan vi kanskje skaffe, leverandøren vår skulle undersøke dette nå, håper på svar snart

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Da fikk jeg svar fra leverandøren, deres leverandør igjen hadde de ikke på lager, og hadde heller ingen pris å gi oss ennå, men jeg skal holde dere oppdaterte.

Men prisen ut fra oss kommer sikkert til å være 150-200,- uten å si nøyaktig.

 

Ting tar tid dessverre, tilbehør til Desire er tydeligvis en mangelvare

 

mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Har sett flere med slik beskyttende plastskjem/film på sine touch-telefoner og det ser virkelig ikke bra ut. Synes også det er bedre å berøre glass enn plast.

 

Skulle jeg kjøpt noe skulle det vært et etui for telefonen. Har noen funnet noen som passer? Kunne helst tenke meg et tynt læretui uten noen lås- eller festeanordninger?

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Må jo være livsfarlig å ha denne telefonen påslått når man er på utenlandsreiser. Man risikerer jo at "et eller annet" bruker datatrafikk uten at man ønsker det, og sitter igjen med en kjemperegning når man kommer hjem.

 

Last ned APNDroid, det programmet stenger all datatrafikk dersom det er ønskelig. Man kan la MMS lastes ned selv om den sperren er aktivert.

Det er jo bare å velge at man ikke ønsker roaming så er det problemet løst, da stenges all datatrafikk når man er koblet til nett utenfor norge.

 

Instillinger --> Trådløst og nettverk --> Mobile nettverk. Pass på at det IKKE er huket av for "Dataroaming".

 

Eller slå av internett: Hald inne på-knappen, trykk på "Mobilt nettverk". Voila!

Lenke til kommentar

Jeg prøver å logge meg på Universitetet i Tromsø sine nettsteder, men får bare beskjed om å skrive inn passordet for akkreditivlageret. Har lagret innstillingene feil i utgangspunktet så mulig det funker om jeg får slettet hele nettverket. Noen som vet hva som menes med "passordet for akkredditivlageret" eller hvordan jeg kan slette et nettverk? Står ikke lengre som "husket" i oversikten over nettverk.

 

Rettet: skrivefeil

Endret av Augusta
Lenke til kommentar

Noen som har testet Griffin SmartTalk og om den fjernkontrollen virker, eventuelt en annen fjernkontroll som kan brukes med eget headset?

 

Jeg har denne selv, og den virker utmerket. Skip virker ikke i standard musikkprogramm, da ringer den sist ringte, play/pause virker. Skip virker i Spotify.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...