Gå til innhold

"Den glemte Wolfdale" - første E8700 i Norge? *LN2 update*


Anbefalte innlegg

Hvis jeg får heatkiller og en bra pasta sier jeg KANSKJE til 5G.Kjører på vann nå, med noe jeg tror (håper) er en sinnsykt dårlig mount. Får vel 30mhz mer enn på luft, men tempen kryper oppover også. Litt usikekr pga feil versjon av core temp, denne her er vel et par år gammel :p Og minnepennen har gått i dekning så jeg får ikke ført over noe atm.

 

Godt mulig det var coldbug på den satans e2180'en, men er ikke -100c litt tidlig? I tillegg til den andre "rare" oppførselen den hadde i tempområdet rett før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg får heatkiller og en bra pasta sier jeg KANSKJE til 5G.Kjører på vann nå, med noe jeg tror (håper) er en sinnsykt dårlig mount. Får vel 30mhz mer enn på luft, men tempen kryper oppover også. Litt usikekr pga feil versjon av core temp, denne her er vel et par år gammel :p Og minnepennen har gått i dekning så jeg får ikke ført over noe atm.

 

Godt mulig det var coldbug på den satans e2180'en, men er ikke -100c litt tidlig? I tillegg til den andre "rare" oppførselen den hadde i tempområdet rett før?

 

-100 tidlig? nei nei....

Lenke til kommentar

Hvis jeg får heatkiller og en bra pasta sier jeg KANSKJE til 5G.Kjører på vann nå, med noe jeg tror (håper) er en sinnsykt dårlig mount. Får vel 30mhz mer enn på luft, men tempen kryper oppover også. Litt usikekr pga feil versjon av core temp, denne her er vel et par år gammel :p Og minnepennen har gått i dekning så jeg får ikke ført over noe atm.

 

Godt mulig det var coldbug på den satans e2180'en, men er ikke -100c litt tidlig? I tillegg til den andre "rare" oppførselen den hadde i tempområdet rett før?

 

-100 tidlig? nei nei....

 

Det er jo nesten som å benche K8, har jo en skokk med dem som greier lavere........

 

Ok, hiver i e6300 og e6400 i morra elns... om jeg rekker begge på en kveld, og om alt funker etter det blir det e8700 på torsdag.

Lenke til kommentar

Ble E8700 på Onsdag (i dag) gitt. Og den klinket til med å bli den første chipen som har blitt benchet i pi på 6.7Ghz:

 

http://hwbot.org/community/submission/968911_knopflerbruce_superpi_core_2_e8700_3.5ghz_6sec_938ms

 

"bare" 1.78v også :p

 

Har en valid på disken på 6766Mhz også, ble litt knotete å holde tempen rett pga coldbug på absolutt feil spot - selvfølgelig der hvor pot'en blir vinglepetter deluxe på temp (-165-170-ish).

Lenke til kommentar

Blir mer pushing senere, garantert! Spørsmålet er bare når... har hjemmeksamen et par uker nå - den har førsteprioritet såklart. Om det ordner seg med HK etter det er det godt mulig det blir mer benching. Har også et UT P45-T2RS her, som jeg skal tweake om jeg har tid... kanskje det er nok FSB å hente i det til at dette kan bli morro. Tviler litt, men verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...