Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digggg spill! :D

 

Men sliter med å drepe da... Er vanskelig å avvenne seg autoaimen i cod

 

Det var en dårlig uvane! Jeg har faktisk flere kills enn deaths så langt! Hadde mye mer i demoen, men da var jeg jo mildt sagt kjent med banen! Nå vet jeg ikke hvor jeg skal forsvare engang når jeg starter som defender på Rush. Hektisk! Fikk tatt noen skudd med M95 riflen da jeg plukket den opp fra en fyr jeg knivet. 2 skudd, men fy faen så man ødelegger folk på første skuddet. Dem kan ikke ha mye mer enn 1-4% helse igjen etter det første, så avslutter dem med pistolen på avstand hvis de sitter stille lenge nok i ro! :love:

 

F2000 er det latterligste våpenet jeg har vært borte i! Merkelig nok to jeg 7 liv før jeg døde med det, men aldri igjen! Makan til lav treffsikkerhet og damage skal du leite lenge etter.

 

Merket det var en 1 uke siden jeg hadde gamet, så var litt ustø på hånden til tider. Må skaffe meg en mic, så jeg kan spille skikkelig med dere!

 

Men fy faen for ett spill! For noen baner! Hadde meg ett par gode runder, mens resten var ganske stressende og kaotisk pga nye maps! Hehe! Likte meg veldig godt på guadal canal eller hva den het! Sykt hektisk!

 

Til Toffer91, jeg bruker TV. Er War Tapes noe bedre?

 

 

Du kan prøve selv med War Tapes og se om du liker det. Lydbildet blir liksom litt mer kaotisk og levende syntes jeg.

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg taste inn kode? Finner ikke, huff det er irriterende!

 

Forresten er det mulig å velge og vrake server?

 

Jeg ble spurt når jeg klikka på In-Game Store når jeg starta spillet for første gang.

 

Det med velging og vraking veit jeg ikke.

 

Samme skjedde med meg, men jeg har to kode... HAr kun tastet inn det ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...