Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så artig! Men jeg stresser litt mer her med å skaffe meg mye poeng, enn jeg gjorde på Demo. Har heller ikke noe med at jeg ikke er kjent med banene, fordi jeg klarer ikke samle mer enn 1500-3000 poeng nå i retail på demobanen. Glemte navnet akkurat nå. Port Valdez?

 

I demo skaffet jeg meg lett mellom 3000-6000 poeng. Ingame altså, ikke bonuser. Mye mer med bonusene.

 

Men faen så deilig GOL Magnum er. :love:

Lenke til kommentar

Spilte recon i sted! Haha! Jeg så en kar oppe på ett fjell på demo-banen! Port valdez eller hva den heter. Jeg siktet litt over hodet hans, og i det jeg skulle skyte, ser jeg bare ett lite lysglimt og hører lyden shooosh før jeg dør. Haha! Saving private Ryan anyone? Jeg følte meg som han tyske snikskytteren. :blush:

Lenke til kommentar

Da var singleplayeren ferdig :D Synes det var morro alt i alt, men storyen ble noe oppstykket etter min mening :) Da står det kun multiplayer på programmet heretter :D

Jeg er på den banen etter der vi har grabba han ene hovedfyren (husker ikke navnet hans).

Er i ørkenen, ca. hvor langt har jeg kommet? :D

Lenke til kommentar

Squad deathmatch var ikke så verst :p Det ble en lang kveld Espen, Kristoffer og Rotta :roll:

 

Fungerte det. Litt intenst til tider med oppsprengte bygninger i alle retninger, men det er jo bare moro. : )

 

Haha ja, når det ble for få vegger å gjemme seg bak ble det ganske vanskelig å holde seg i live.

Lenke til kommentar

Da var singleplayeren ferdig :D Synes det var morro alt i alt, men storyen ble noe oppstykket etter min mening :) Da står det kun multiplayer på programmet heretter :D

Jeg er på den banen etter der vi har grabba han ene hovedfyren (husker ikke navnet hans).

Er i ørkenen, ca. hvor langt har jeg kommet? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...