Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lefdal på Alnabru, måtte du brenne for evig og alltid.

Gikk inn for å handle meg BC2 LE, å tror du faen ikke de er utsolgt for PS3 versjonen! :ohmy: De hadde selvfølgelig til PC og x360 igjen :hrm:

 

Blir flying rundt i byen imorra tidlig hvertfall.

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Fyfaen så mange dumme idioter det er på PS3. Er jo ikke lagspill i det HELE tatt..

 

Til tider er det masse idioter. Men spillet er jo dritgøy når du faktisk treffer på dem som spiller lag, ikke stjeler helikoptret når du lander for å reparere, de som reparerer/healer/supplier/reviver i tillegg til å skyte etc.

 

Men spiller som regel i squad med 3 andre kompiser der alle har mic, så klarer oss faktisk fint uten dem andre :w00t:

Lenke til kommentar

noe som irriterer meg helt sinnsykt, er hvis jeg står med UAV. Hvis UAV'en blir skutt på, er jo faren for at den går ned relativt stor, så i håp om gode lag kamerater flyr jeg tilbake til basen i et enda større håp om at noen av engineer'ene gidder og reparere. MEN HAR JEG MØTT PÅ NOEN SOM GIDDER DETTE? NEI! De står heller og "knifer" meg, eller kaster en granat på uav helikopteret.. Amøber ass.. måtte bare få ut en liten bit med frustrasjon :p

Lenke til kommentar

noe som irriterer meg helt sinnsykt, er hvis jeg står med UAV. Hvis UAV'en blir skutt på, er jo faren for at den går ned relativt stor, så i håp om gode lag kamerater flyr jeg tilbake til basen i et enda større håp om at noen av engineer'ene gidder og reparere. MEN HAR JEG MØTT PÅ NOEN SOM GIDDER DETTE? NEI! De står heller og "knifer" meg, eller kaster en granat på uav helikopteret.. Amøber ass.. måtte bare få ut en liten bit med frustrasjon :p

 

Dette er meget sant, og irriterer meg noe grenseløst :p

Lenke til kommentar

Da har jeg skaffet meg det med litt flaks. Forhåndsbestilte det for noen måneder tilbake. Tilfeldig så spurte en meg når releasen var og da jeg gikk inn for å sjekke det så jeg at det allerede var ute. Ringte raskt GameStop raskt for å finne ut hvorfor de ikke hadde sendt melding, og fikk tilbake at det var mitt eget ansvar å holde orden på sånt selv om de har sendt ut sms tidligere :D uansett var det to ekesemplarer igjen så jeg kjappet meg å sikre meg den ene da.

 

Har ikke spilt noe battlefield siden 1942 på PC, så må vel lære meg litt ting og tang først men er lett med på spillkvelder senere.

 

Det som btw hadde vært noe hvis man kunne ha sitt eget squad lokalt (split sreen) og spilt online. Det hadde sikkert vært den råeste funksjonen laget noen gang.

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...