Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Be dem brenne! Neida. Har du bestilt fra CDON.com har du bare vært uheldig, mange har fått spillene derfra allerede. Elkjip skal jeg aldri igjen handle på.

 

Om du sikter til inlegget mitt, så kan jeg fortelle at jeg fikk spillet i går :new_woot:. Er den AKS koden, som ikke har kommet :thumbdown:. Burde da ikke være så vanskelig å sende en j***a kode på mail vel? CDON er veldig opp og ned med levering og kundeservice må jeg si. Noen ganger sender de alt dagen du bestiller, og andre ganger ligger bestillingen ofte i en uke, før de i det hele tatt gidder å sende den. Avbestilling av ting derfra er forøverig helt umulig har jeg erfart, da de alltid sier at de har sendt pakken, selvom den fremdeles ligger inne til pakking som det står.

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar

Be dem brenne! Neida. Har du bestilt fra CDON.com har du bare vært uheldig, mange har fått spillene derfra allerede. Elkjip skal jeg aldri igjen handle på.

 

Om du sikter til inlegget mitt, så kan jeg fortelle at jeg fikk spillet i går :new_woot:. Er den AKS koden, som ikke har kommet :thumbdown:. Burde da ikke være så vanskelig å sende en j***a kode på mail vel? CDON er veldig opp og ned med levering og kundeservice må jeg si. Noen ganger sender de alt dagen du bestiller, og andre ganger ligger bestillingen ofte i en uke, før de i det hele tatt gidder å sende den. Avbestilling av ting derfra er forøverig helt umulig har jeg erfart, da de alltid sier at de har sendt pakken, selvom den fremdeles ligger inne til pakking som det står.

 

Aah. Jaja, spill deg opp til AKS da?

Lenke til kommentar

Be dem brenne! Neida. Har du bestilt fra CDON.com har du bare vært uheldig, mange har fått spillene derfra allerede. Elkjip skal jeg aldri igjen handle på.

 

Om du sikter til inlegget mitt, så kan jeg fortelle at jeg fikk spillet i går :new_woot:. Er den AKS koden, som ikke har kommet :thumbdown:. Burde da ikke være så vanskelig å sende en j***a kode på mail vel? CDON er veldig opp og ned med levering og kundeservice må jeg si. Noen ganger sender de alt dagen du bestiller, og andre ganger ligger bestillingen ofte i en uke, før de i det hele tatt gidder å sende den. Avbestilling av ting derfra er forøverig helt umulig har jeg erfart, da de alltid sier at de har sendt pakken, selvom den fremdeles ligger inne til pakking som det står.

 

Aah. Jaja, spill deg opp til AKS da?

 

Blir nok til det om koden ikke kommer. Men akkurat nå er det Just Cause 2 demo på gang :thumbup:!

Lenke til kommentar

Sviker, TheKopKing89 !!! Da er jeg sansynlig vis den eneste i denne threaden som ikke har spillet fordi jeg var dum nok til å bestille det fra elkjøp ?

 

Neida, du er ikke den eneste som ikke har det. Jeg som studerer i utlandet akkurat nå fant ut at det blir gitt ut i morgen her tydeligvis, noe som var sinnsykt irriterende.

 

Jeg orker ikke å starte opp MW2 i kveld og se at alle folka på PSN spiller Bad Company 2 :ermm:

Lenke til kommentar

Sviker, TheKopKing89 !!! Da er jeg sansynlig vis den eneste i denne threaden som ikke har spillet fordi jeg var dum nok til å bestille det fra elkjøp ?

Bestilt fra Elkjøp jeg og. Ikke fått det. Håper virkelig det ligger i postkassen i morgen.

Lenke til kommentar

Koden lå inni spill pakka

 

En VIP code og en for AKS våpenet

 

Hvor har du kjøpt spillet? Har kjøpt fra cdon, men ikke fått noen kode enda.

Kommer ikke inn på ingame store jeg heller.

 

Fikk mitt fra CDON i går. Var bare VIP kode inni i spill pakken der... ikke noe til AKS..

Noen som har fått noe svar på mail?

 

 

sendte mail til cdon.com angående dette, så fikk jeg en mail tilbake med koden :)

 

Ikke fått noe jeg heller. Men hva kan man gjøre? :|

 

Klage. Gå ned på butikken du har forhåndsbestilt på. Jeg skal på elkjøp etterpå. Har skrevet ut angreskjema, og kvittering. Dem skal signere, jeg skal ha pengene tilbake, og jeg skal kjøpe spillet på Expert som ligger rett ved siden av. Driter i Limited Edition da. Får jo alt ved å unlocke uansett. Garand får jeg uansett pga veteran status.

 

Alle oppgraderinger på tanks kan jeg jo få ved å levle opp.

 

jah, limited edition tror jeg bare er et sleipt markedsførings triks.. nå har jeg alt jeg kunne unlocket av de LE greiene, og det tok meg 2 timer tror jeg.. har skrevet inn koden engang!

 

 

Fikk bare dette svaret fra CDON jeg:

 

"Jag beklagar, ett fel har uppstått. Vi avvaktar några dagar.

 

Återkom i början av nästa vecka om du inte skulle ha fått någon kod."

 

Fikk mail fra cdon nå. De hadde visst gitt kodene til de første som bestillte..så de var tomme for koder...jaja sånn går det.. ikke no ak på meg med det første.. :p

Lenke til kommentar

 

Fikk mail fra cdon nå. De hadde visst gitt kodene til de første som bestillte..så de var tomme for koder...jaja sånn går det.. ikke no ak på meg med det første.. :p

 

Tuller du? Var det ikke lovet kode til alle som forhåndsbestilte LE på cdon? for no jævla piss spørr du meg.

Lenke til kommentar

 

Fikk mail fra cdon nå. De hadde visst gitt kodene til de første som bestillte..så de var tomme for koder...jaja sånn går det.. ikke no ak på meg med det første.. :p

 

Tuller du? Var det ikke lovet kode til alle som forhåndsbestilte LE på cdon? for no jævla piss spørr du meg.

 

Sto ikke en dritt om at det var til de første som bestilte. Tok faktisk print screen av websiden før den boksen med snakk om koden forsvant, i tilfelle de vil krangle litt.

Lenke til kommentar

Digggg spill! :D

 

Men sliter med å drepe da... Er vanskelig å avvenne seg autoaimen i cod

 

Det var en dårlig uvane! Jeg har faktisk flere kills enn deaths så langt! Hadde mye mer i demoen, men da var jeg jo mildt sagt kjent med banen! Nå vet jeg ikke hvor jeg skal forsvare engang når jeg starter som defender på Rush. Hektisk! Fikk tatt noen skudd med M95 riflen da jeg plukket den opp fra en fyr jeg knivet. 2 skudd, men fy faen så man ødelegger folk på første skuddet. Dem kan ikke ha mye mer enn 1-4% helse igjen etter det første, så avslutter dem med pistolen på avstand hvis de sitter stille lenge nok i ro! :love:

 

F2000 er det latterligste våpenet jeg har vært borte i! Merkelig nok to jeg 7 liv før jeg døde med det, men aldri igjen! Makan til lav treffsikkerhet og damage skal du leite lenge etter.

 

Merket det var en 1 uke siden jeg hadde gamet, så var litt ustø på hånden til tider. Må skaffe meg en mic, så jeg kan spille skikkelig med dere!

 

Men fy faen for ett spill! For noen baner! Hadde meg ett par gode runder, mens resten var ganske stressende og kaotisk pga nye maps! Hehe! Likte meg veldig godt på guadal canal eller hva den het! Sykt hektisk!

 

Til Toffer91, jeg bruker TV. Er War Tapes noe bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...