Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi drøyer kampene våre, tc. Jeg har mye å gjøre frem til helgen og har egentlig litt lyst til å se an om jeg trenger 3p eller kanskje bare 1p for å gå videre. Det blir spennende å se om gruppen blir så jevn at jeg kan gå videre.

Skrevet

Haha skriveleif :p.

Jeg vil komme med et råd til en del i alle grupper enn A-1. Det lønner seg i høy grad og ikke drøye med å spørre om kamper, legge til på PSN og gjøre en innsats for å få spilt kampene sine.

Skrevet

Vet det må være ranked, men er det ikke bedre med unranked enn BAP? BAP er jo bare lagg, i tillegg virker det som at det ikke er noe friksjon på banen. Ganske irriterende måte å spille kamper på.

Skrevet

Ja, men vet ikke helt om unranked gjør noe forskjell. Har trening nå til 19.30, etter det og før CL hadde vært bra. Sjekker innom senere monsteroy, så kan vi prøve unranked.

Skrevet (endret)

Hamit 1-2 Autzen

Autzen 0-3 Hamit

Takk for kampene;)

Takk for kampene. Ble dessverre en del lagging.

Latias, jeg kan nok spille i 16:00 tiden.

Endret av Autzen
Skrevet (endret)

fredes 4 - 0 trust47

Hehehe, resultatet lyver en deeel, hadde litt mer av ballen, like mange skudd, og på en vanlig dag hadde jeg scoret 3-4 lett. Men jeg gjorde en stor tabbe for 1-0 målet, og da raknet det bare for meg og jeg slapp inn 2 og 3 rett etter. Etter det hadde jeg flere og flere sjanser før en kontring kom i andre omgang der Villa chippet over keeper.

Ah, tar man ikke sjanser går det sånn. Takk for kampen da.

Endret av tc47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...