Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må dessverre trekke meg fra gruppe B-1. Internetten er alt for ustabil, men håper at jeg har fått det fikset til neste SuperCup. :)

 

Stryk den! Jeg tror jeg har fått det til å fungere nå. Dere som er i min gruppe; bare legg meg til på PSN (Autzen89), jeg kan spille nå.

Lenke til kommentar

update gruppe A-2 da steen :D

Tabellene er oppdatert nå. Håper å få spilt minst to kamper enten før kvelden i dag, eller på ettermiddagen i morgen. Jeg reiser en tur til England på tirsdag og er ikke tilbake før på torsdag. Det innebærer selvfølgelig at jeg ikke vil kunne oppdatere tabellen i den perioden.

Lenke til kommentar

For noen kamper! Jeg vant 7-1 og tapte 7-2 mot aunron. Håpløst forsvarsspill fra begge, i begge kamper egentlig. Men vi fokuserer på det positive og det fantastiske angrepsspillet begge viste frem. Resultatene lyver vel egentlig en del. Begge parter hadde nok av sjanser i begge kamper, og det kunne (burde) ha blitt scoret minst ti mål til! Vi var best i hver vår kamp, men den tapende parten kunne lett ha scoret mange flere mål i begge kamper. Det samme gjelder forøvrig den seirende parten :p Takk for to underholdenes kamper :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Jeg og steen_jadd er da ferdig. Må være de sykeste kampene jeg har vært borti. Første kamp tar jeg kjapt ledelsen 1-0, men du slår kraftig tilbake. Tror du setter alt av sjanser. Masse alene med keeper. Samtidig er jeg sløv, ekstremt sløv foran mål. Skikkelig frustrerende. Du spilte uansett fantastisk og fortjente hele 7-1.

 

Andre ble nesten like spesiell. Jeg la om formasjonen og fikk denne gangen også ledelsen. Så ut som om du skulle hente meg helt igjen en stund, men etter pause dro jeg i fra igjen. Ble til slutt 7-2 til meg. Nesten identisk med første kamp. Begge har en god del sjanser, mens kun den ene omsetter de.

 

Takk for kampene!

Lenke til kommentar

Fra det villeste av det villeste med steen_jadd til det mest kjedelige jeg har vært med på sammen med Wisbatov. Nesten komisk. Ingen turte egentlig prøve på noe. Mye balltrilling av begge to. Så, resultatene sier vel det meste.

 

0-0

1-1

 

David James var forøvrig syk på et par skudd. :no:

 

Takk for kampene!

Lenke til kommentar

Aunmar/Aunron 0 - 0 Wisbatov/Jgiggs

Aunmar/Aunron 1 - 1 Wisbatov/Jgiggs

 

Kjedelige kamper, delvis på grunn av lagg (Jeg regner med at du merket det også) og det faktum at begge hadde god kontroll bakover. Fremover sleit jeg kraftig med å finne Rooney slik som jeg vanligvis gjør med Lampard og det førte til endel langskudd. I den andre kampen tok jeg ledelsen, men tapte den like etter. Jeg føler at vi begge kunne ha spilt en god del bedre offensivt.

 

Takk for kampene iallefall. Jeg tror nesten jeg må slå tc47 minst en gang hvis jeg skal ha en sjanse til å kapre andre plassen så fremt det ikke blir fryktelig jevnt her også.

 

EDIT: Enig når det gjelder James, hadde nesten glemt det. Han hadde et par feber-redninger.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Kjente føling på laggingen i slutten av første kamp og utover i andre kamp. Rooney er forøvrig helt jævlig å spille mot nå for tiden. Live Updaten har gjort han ekstrem. Kart merkbart både mot steen og deg.

United har faktisk et ganske godt lag med dagens live update. Ronney er 95 tror jeg. Halve laget ligger på 85+. Park er faktisk 89 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...