Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg så det. Jeg mener egentlig at første kamp hadde så utholdelig lagg at for min del kunne vi like godt spilt den på nytt også hvis det var greit for både deg og Steen, det var ikke fotball.

Det får være opp til dere om dere synes kamper var fair eller ikke. Hvis kampen var preget av så mye lag som dere tilsier så skal jeg godta at kampen spilles på ny så lenge begge parter ønsker det.

Lenke til kommentar

Det var 10x verre mot Wis, Steen, hehe. Men ja, det var lag. Jeg spilte helt fint mot Holy Diver eller whatever i går ihvertfall, og 3-4 kamper til online. Så jeg vet ikke jeg.

Merkelig hvordan det varierer i lagget til tider. Husker at det lagget noe sykt i vår forrige finale. Ønsker ikke noe reprise på det.

Lenke til kommentar

Det husker jeg godt jeg og. Helt utrolig ekkel kamp ja. Og ja, veldig irriterende med lagget og spesielt hvor mye det varierer fra tid til annen.

 

Uff aunmar, ok. Tror vi lar den stå som 1-1 Wis btw, vant jo to første så må nesten tenke litt taktisk kanskje. :p

 

Vi prøver igjen senere i kveld da Wis.

 

Aunmar og Steen, da spiller jeg mot dere i helgen eller noe.

 

Monsterboy, vi kan ta kampene når som helst hvis du er klar. Men vi må jo kanskje ta BAP, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...