Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trust47 1-0 Holy_diver

Holy_diver 0-2 trust47

 

Takk for kampene. Følte jeg hadde alt av ballen egentlig, og at du ble med mest på kontringer. Skummelt frispark hadde du, men det frisparket kom av ingenting uten at jeg en gang taklet så hadde vært litt ufortjent.

 

Wis, steen, auron (og monsterboy, blir det seriøst BAP?? :( )

med i morgen kveld.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hehe, vel, det var første kampene jeg har spilt av FIFA på en stund, hadde vinterferie og kom hjem i går. Følte at jeg måtte safe litt til tider, spesielt i første kampen. Også måtte jeg passe litt ekstra på Eto'o, hehe.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Wis, det lagger ikke sånn mot noen som helst andre her på forumet! Hva skjer?!

 

1-0 til meg, 75 min. Vi kan ta ferdig denne kampen, også ta den andre kanskje senere i kveld. ALTFOR mye lagg, seriøst.. Sikker på at broren din ikke laster ned noe eller noe?

 

Spille første 15 min av en ny kamp eller noe Wis?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Huff, det ble 1-1 i første kamp etter jeg sentrer tilbake til keeper men pga JÆVLA lag når jeg trykker runding 4 ganger klarerer han ikke. Så ja, da ble det 1-1.

 

Tar ikke andrekampen nå Wis, klarer ikke spille sånn, helt fucked.

 

Men vi kan godt ta denne kampen ferdig bare for "gøy" og for å se om lag blir bedre.

 

trust47 1 - 1 Jgiggs

 

Steen, spille nå?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

1 - 1, ja. Jeg er enig i at det er helt ræva, men følte nesten at jeg fortjente et mål etter at jeg ga bort det verste målet noensinne selv og hadde så utrolig mange sjanser i første, men det går jo omtrent ikke an å spille ball ordentlig, lagg lagg lagg hele veien. Vi kan spille senere i kveld, ja. Jeg begriper ikke hvorfor det er dårlig connection mellom oss nå for jeg laster hverken ned noe eller kjører noen programmer annet enn nettleseren på diskusjon.no. Vi får ta det i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...