Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville dere gutter bli brukt av en jente?


Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss si at du er forelsket i en jente, der og da betyr hun ekstremt mye for deg.

 

Personlig så hadde jeg sagt at hun skal dra til helvette ut av huset og at jeg aldri vil se henne mer.

Det er det dem fleste tror men ikke klarer å utføre

 

Selv hadde jeg forstått at en jente uten ærlige intensjoner ikke fortjente å være med meg, men det var noe jeg lærte av å være i den situasjonen og prøve å trygle til meg at hun skulle få følelser for noen år tilbake

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Hehe.. Minner meg om første forholdet jeg hadde. Fant ut at hun ville gjøre det slutt og jeg tryglet om at jeg skulle bli bedre, bli snillere og stuff som det. Haha :p

 

Men nå har jeg blitt såret så mange ganger at jeg faktisk ikke gidder å gi dem 2 sjangser. Men spørs også hvordan situasjonen er. Forteller hun det til meg, hun angrer og tårene renner for ikke miste meg, så selfølgelig skal jeg kunne ta hun tilbake men da skal jeg virkelig strø salt og pepper i såret.

 

Men denne gangen sa jeg at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre, ba hun gå ut på en snill måte og gikk med hun bort til busstoppet der vi snakket om noen par forskjellige ting. Før jeg sa farvel. Life is bitch.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg brukt av eksen, ikke seksuelt.

Vi var sammen i ca ett år, så mistet jeg lappen.

Jeg fant da en kompis som jeg kunne sitte på til når jeg skulle på jobb ol. for han skulle samme vei.

Det ble slik at eksen min også fant ut at det var kjekt med noen å sitte på hjem fra skole med, så vi satt på begge 2.

Dette funket fint i 2mnd, da slo hun opp med meg og ble i sammen med sjåføren min.

 

Nå føles det som om hun kun var sammen med meg pga. at jeg kjørte henne dit hun ville.

Da jeg mistet lappen ble liksom forholdet et helt annet.

Å sitte i etterkant å føle at man har brukt år av livet sitt til en dame som egentli ikke var sammen med deg pga. deg men noe ved deg er ikke en god følelse.

 

Skal jeg finne meg dame, skal jeg finne ut om det er meg hun vil ha, k*ken eller førerkortet.

Det er ganske enkelt å finne ut, nekt henne noe hun spør eller hinter om ofte.

Blir hun sur i lang tid, er det stor sjanse for at det er det hun er ute etter.

Når jeg tenker i etterkant på eksen min, går det opp for meg hvor sur hun ble når bilen streika. Når den funket igjen, var alt som før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...