Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville dere gutter bli brukt av en jente?


Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

La oss si at du er forelsket i en jente, der og da betyr hun ekstremt mye for deg. Men plutselig finner du ut en dag at det ikke er følelser det greier seg om, men seksuelt. Hun bruker deg. Der du også finner ut av at hun har pult mange andre gutter mens dere "holdt på". Hadde du som gutt bare akspektert det og bare spilt spillet?

 

Personlig så hadde jeg sagt at hun skal dra til helvette ut av huset og at jeg aldri vil se henne mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er prinsippsak og kan derfor ikke sammenlignes med... kake.

Så det du mener er, at istedenfor å få en bit av den eventuelle jenta (kakestykke) - så vil du heller la være, og heller være ulykkelig forelsket?

 

Ikke misforstå, jeg mener ikke at du blir lykkelig om du tar det første alternativet mitt, men jeg mener det er bedre å få en bit av kaka, dvs. kakestykket enn å la være.

Lenke til kommentar
Det er prinsippsak og kan derfor ikke sammenlignes med... kake.

Så det du mener er, at istedenfor å få en bit av den eventuelle jenta (kakestykke) - så vil du heller la være, og heller være ulykkelig forelsket?

 

Ikke misforstå, jeg mener ikke at du blir lykkelig om du tar det første alternativet mitt, men jeg mener det er bedre å få en bit av kaka, dvs. kakestykket enn å la være.

 

Slik jeg ser det;

1. Du tar et stort og saftig kakestykke. Etter dette blir du matforgiftet - ligger syk og er svært dårlig.

2. Du ser på kakestykke.. nei, dette ble litt feil når jeg tenker meg om.

 

Jeg hadde i hvert fall ikke likt det. Greit nok at man får noe ut av det, men følelsen av å bli kastet vekk på den måten veier ikke opp mot tilfeldig sex. I hvert fall ikke om du har fått følelser og lagt noe i "forholdet". Hvis ikke har man ikke lagt noe i det selv, og derav ikke blitt brukt..

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er ikke problemstillingen om å bli brukt eller ikke. Men om det har vært åpenhet om hele opplegget. Hadde jeg visst at det bare var et seksuelt forhold, og det var alt det kom til å bli ville jeg ikke hatt noe i mot å bli "brukt".

Hadde hun derimot gitt meg inntrykket av at det var ekslusivt og var et kjærlighetsforhold, for å så få vite i etterkant at hun holdt på med andre samtidig, ville jeg bedt henne ryke og reise.

 

Jeg kan helt greit ha et seksuelt forhold, så lenge begge partene er ærlige og klare om hva greia er.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Det skjedde meg:

 

Jeg trodde at vi holdt på, vi hadde mange fine samtaler og god kjemi mellom oss. Vi hadde en god del kvelder med klining og god mat og filmkvelder. Jeg koste meg mye med henne. Men så for noen dager siden skulle vi møttes og ha sex om kvelden (hun snakket mye om sex, veldig mye faktisk. Så jeg hadde an analse av at hun brukte meg ja). Jeg var da jomfru og hun hadde pult med 5 forskjellige gutter og vært i sengen et par 20-30 ganger. Altså, begge oss to er rundt 15 år. Så etterhvert fant jeg ut at hun holdt på med en annen fyr. Jeg ble da sykt skuffet og lei meg. Fordi jeg viste uansett at jeg aldri kom til å ha et kjærlighetsforhold. Så jeg inventerte henne hjem til meg en siste gang, sa jeg bare ville snakke. Vi satt oss ned på sofaen og fikk en god flyt, hun ville som vanlig ha sex med meg men jeg nektet og sa at vi tar det seinere. Jeg spurte om hun hadde pult noen andre mens vi holdt på, hun sa raskt nei, men etterhvert som samtalen gikk så fikk jeg ut av henne at hun hadde ligget med et par stykker (kan nevnes at hun begynte på p-piller og kjenner en god del pullevenner). Jeg ble ikke sur, jeg begynte ikke å kjefte eller noe sånt. Sa på en pen måte at hun måtte gå. Jeg fulgte henne til bussen og ga henne en siste klem før jeg sa farvel.

 

Fy faen, det gjør virkelig vondt å få vite det. Du har brukt så lang tid på å forholdet til å funke, du har brukt masse penger og tid til ingen nytte.

Efaring fikk jeg! Vet nå at jeg ikke skal være dumglad til jenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...