Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr, det viser at man fremdeles ikke trenger de helt store maskinparkene for å kunne hevde seg... Kanskje noen av dere som ikke har blitt med enda bør få gang på konkurranseinstinktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grrr, det viser at man fremdeles ikke trenger de helt store maskinparkene for å kunne hevde seg...

Sant nok... Og det viser bare at man burde ønske seg mange harde pakker til jul :green: Vel vel... Den ene noden min er en PIII 700@840 Den "spyr" ut latterlige ~30 cands om dagen. Ikke mye å rope hurra for... Synes synd på dem som ville ha en PIII 500 :no:

Skrevet

Få med venner og konkurrer.

Eksempel: Du og en annen har diskutert om hvem som har best datamaskin. Du har AMD og han har Intel, hehe. Så inviterer du han på en fair konkurranse...

Skrevet (endret)

Hehe, min xp2500 @ xp3200 yter bedre enn min kamerats 2,8ghz pentium ihvertfall ;)

edit: (spørs bare om han ikke skrudde den av?)

Endret av Serqevx
Skrevet

Er som regel borte i helgene utover (snowboard :D ) Så da blir det 2-3 maskiner som spyr ut cands i helgene, pluss en som spiser jevnt også på helgedagene.

Dessuten skal jeg ha meg ny cpu, og da skal jeg kjøpe crappy hk og crappy ram og bruke den gamle xp1800+ som server/d2ol maskin.

Det bør bli bra.

BTW: noen få pakker til nå, så har jeg brutt 100 plass barrieren på Team Norway ;)

Skrevet (endret)

Neste mål er å runde 1 000 000 :yes:

Vi har en god produksjon for tiden, så det bør ikke ta så grusomt lang tid før vi er i mål (3-4 uker med den hastigheten vi har nå :thumbup: ).

Endret av tigerdip

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...