Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen med på laget Njaal[NOR] :)

 

D2OL har mulighet til å kjøre kommandolinje men om det har noen stor effekt er vel heller tvilsomt. Det ligger en liten oppskrift på hvordan det gjøres, men jeg kjører GUI både i Windows og i Linux. Sørg bare for å skru av alle animasjoner og sett og cachen til det du måtte ønske så er du igang.

 

Det skjer mye spennende med D2OL for tiden og ting tyder på at det virkelig er verdi i det arbeidet vi utfører (altså utover gleden av å kunne se AnandTech og DPC frykte oss i fremtiden) :green: Stå på!

Lenke til kommentar
hvilken epost må jeg bruke for å gi poeng til TN_Admin da?

Jeg er egentlig litt imot mini-teams da jeg oppfatter det som urettferdig ovenfor de som cruncher alene.

Det hadde vært greitt hvis det var en egen stat-kategori for mini-teams, men per i dag så er det ikke det.

Men hvis dere absolutt MÅ starte ett mini-team, så kan dere høre med GolfBag om dere kan melde dere på teamet hans (TN_TEAM_COWFRYERS) så får dere en jumpstart ihvertfall ;) (Da er det kanskje muligheter for at han blir aktiv igjen?)

Lykke til.

 

Sceptic

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar
' date='07/05/2004 : 21:05'] hvilken epost må jeg bruke for å gi poeng til TN_Admin da?

 

Njaal

Når TN_Admin ble opprettet hadde vi en liten diskusjon om hvorvidt denne brukeren skulle produsere cands. Vi ble da enige om at det var best om TN_Admin var en ren admin uten egen produksjon slik som du også kan finne hos de andre lagene.

 

:)

Lenke til kommentar

:(

 

Det er store lag vi konkurerer med nå. DPC har rekruttert noe voldsomt den siste uken, og AnandTech har fått en del nye medlemmer de også.

 

Den siste uken har det kommet 12 nye medlemmer på AnandTech, 4 på TeamNorway, 58 nye på DPC!!!!

 

 

Velkommen til DiCkTrAzY, Njaal_HW, belsebubb og chondis. Vi trenger den hjelp vi kan få :yes:

Endret av Øyst
Lenke til kommentar

trn100..... you are the one that got me involved in this :yes:

 

Thanks!

 

Question..... if I wanted to add yahoo or msn to my info, & since I do not understand Norwegian very much, not sure how to go about it. Anyone willing to educate me? :hmm:

Endret av lilbossy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...