Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fortsatt en spoilerfri tråd eller hva?!

Det stemmer.

Spoilere ER fjernet fra tråden.

Om noen rett og slett ikke klarer å lese emnefeltet og hva som står der blir jeg imponert, derfor går jeg utifra at spoilingen ble gjort med vilje. Skjer det igjen vil et ansees som trolling, med påfølgende ferie fra forumet.

Send meg en PM om det skulle være kommentarer eller noe man har å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carl er faktisk så jævlig dum at jeg har begynt å digge han.

Han er faktisk ikke så dum, han har studert medisin!

lies

Skrevet (endret)

Tror jeg vet hvem som vinner paradise hotel, går hvertfall mye rykter på skolen og får høre det av folk overalt...

Skal jeg si det, eller la være? :p

Endret av Nesnitram
Skrevet (endret)

Fra et intervju med Carl i Natt & Dag:

Hva skulle du bli?

–Jeg studerte medisin og skulle bli kiropraktor. Så tenkte jeg, “syv år med dette her, det orker jeg ikke”. Så begynte jeg på et annet studie, International Business Management i Haag i Nederland. Så tenkte jeg “faen, jeg er ikke en sånn fyr som kan sitte og lese”. Jeg må gjøre noe med talentet mitt, og det er å være utadvendt og aktiv. Så da meldte gutta meg på Paradise Hotel.

Endret av Pludderhose
Skrevet

det er en som het john eller johnas eller noe i den duren som er bak den maskerte masken

Hvis du leser litt lenger opp så står det at det er Victoria, lol.

Skrevet

Ganske sikker på at Tine og Daniel vinner, men dette er bare noe jeg har hørt da. Egentlig lite sannsynelig siden filmcrewet og deltagerne må betale 300 000 kroner eller noe til TV3 hvis de røper noe.

Skrevet

Carl er morsom å ha der fordi han lager liv og kommer med vittige kommentarer. Han vet ikke han er morsom selv, derfor er han så hysterisk morsom. "I see what i like" var liksom høydepunktet i går. Håper han vinner hele greia, helt seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...