Gå til innhold

Nominasjon av ordstyrere - AVSLUTTET


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste problemet evt. statsviter vil ha med sitt kandidatur er at han muligens ikke har nok fartstid til å etablere seg som en kjent figur blant mange (og dermed kanskje får et begrenset antall stemmer). Men det er klart at lav fartstid på forumet ikke bør ha mye å si, så lenge bidraget er såpass rasjonellt og konstruktivt som det statsviter har presentert til nå. Og det er et kandidatur jeg absolutt kan støtte.

 

Men jeg har stor forståelse for argumentene og tilnærmingen hans, og skjønner at rollen som ordstyrer er "lettere" når man har litt innsikt i de ulike aktørene og hvordan man skal håndtere situasjoner, særlig hvis man er kjent med tradisjonelle konfliktlinjer mellom de.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Hm, det var da hyggelig.

Min umiddelbare tanke om dette er at det vil kreve litt ekstra innsats av den eller de som eventuelt blir valgt, og en viss tilgjengelighet.

Jeg har et liv for tiden som gjør at jeg av og til er ute og reiser og er mye opptatt i kortere og lengre perioder (og jeg er altså ikke ombord på Steve Irwin :p), og det vil være vanskelig for meg å ha en viss kontinuitet i en eventuell ordstyrer"jobb".

Derimot er jeg vel litt ekstra aktiv her i de periodene jeg er hjemme og har fri, da til en viss frustrasjon for de rundt meg. Å utvide den aktiviteten noe særlig vil være ensbetydende med sosialt selvmord for min del.

 

Poenget? Jeg må takke pent nei.

Men, jeg noterer meg tilliten, og ser ikke bort fra at noe slikt kan være mer aktuelt for min del ved neste mulighet.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Det vil nok i fremtiden bli behov for mange flere ordstyrere, og jeg håper det da stiller seg noe annerledes for deg :)

 

Jeg minner om at det nå er 24 timer igjen, altså avsluttes nominasjonsrunden fredag 5. februar 2010 klokken 22:00. Nye kandidater må ha akseptert nominasjonen før det, og det holder altså ikke at noen andre har nevnt en bruker. Jeg tar selv heller inget ansvar for at brukere som blir (eller har blitt) nevnt i denne tråden blir kontaktet og får en mulighet til å akseptere, så sørg for at det skjer selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...