Gå til innhold

Morsom måte å vekke folk på.


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår å legge et kjøleelement (eller en pose med isbiter) på magen til vedkommende. Han vil nok våkne raskt fordi det er ganske ubehaglig.

 

En annen løsning er å sette på en ekstrem slitsom sang. Gjerne en som faller under "ekstremmetall" eller i hvert fall en som bråker. Selv så våkner jeg til Master of Puppets hver dag.

 

Eller så kan du prøve å vekke vedkommende på en hyggelig måte! :woot: Sett på avslappende musikk og lag frokost til han som lukter gjennom hele huset. Da blir han sikkert ekstremt glad. :grin:

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Jeg foreslår å legge et kjøleelement (eller en pose med isbiter) på magen til vedkommende. Han vil nok våkne raskt fordi det er ganske ubehaglig.

 

En annen løsning er å sette på en ekstrem slitsom sang. Gjerne en som faller under "ekstremmetall" eller i hvert fall en som bråker. Selv så våkner jeg til Master of Puppets hver dag.

Å våkne "ubehagelig" gjør ihvertflal at folk som meg, om de finnes der ute, bare blir provosert til å gå og legge seg/iHVERTFALL sove videre!

 

Eller så kan du prøve å vekke vedkommende på en hyggelig måte! :woot: Sett på avslappende musikk og lag frokost til han som lukter gjennom hele huset. Da blir han sikkert ekstremt glad. :grin:

Haha! :love: Du skulle fått lov til å vekke meg når som helst... Med den metoden..!

Lenke til kommentar

Seriøst, gjør som jeg gjorde med en kompis på hyttetur (var første gang vi egentlig møttes, hahah). Jeg lå feltmadrassen min (sånn lett stålchassis med tynn madrass) oppå han der han lå i en seng, + alt annet jeg kunne finne rundt i rommet, et strykebrett, noen klær, dyne osv. Passet så klart på at han ikke ble kvalt eller fikk vondt eller noe, var ikke tunge ting.

 

Morsomt da han våknet med alt det oppå seg ;P Kan bli problematisk da, ettersom sjansen er stor for å våkne ved berøring liksom.

 

Ellers støtter jeg å få han til å tro han har et eller annet dyr i sengen, f.eks. tarantell/slange/frosk/innsekter eller å skremme han med slike fancy masker osv. Hvis ikke, siden du bor på internat, kan du jo samle en gjeng og vekke han med kake og gratulasjonssanger, dere løper rundt og fikser alle datoer osv på pc'er osv til at det er bursdagen hans, osv, også ber du alle om å bli med, gi gratulasjoner osv. Så får dere han til å faktisk tro at han har bursdag. Blir mer et dagsprosjekt enn en wake-up-call, men var en morsom idé jeg kom på nå.

 

Så fremt personen ikke er ekstremt sløv er nok sjansen for suksess størst om denne dagen er dagen før den egentlig bursdagen f.eks.

Lenke til kommentar

Sprayboks med krem -> spray i hånden hans. Han vil ganske umiddelbart begynne å gni denne hånden rundt i trynet og andre steder på kroppen. Jeg kan love deg at det ikke er morsomt å våkne opp med illeluktende krem i hele trynet og halsen, men de andre hadde latterkrampe i flere minutter etterpå..

Lenke til kommentar
Sprayboks med krem -> spray i hånden hans. Han vil ganske umiddelbart begynne å gni denne hånden rundt i trynet og andre steder på kroppen. Jeg kan love deg at det ikke er morsomt å våkne opp med illeluktende krem i hele trynet og halsen, men de andre hadde latterkrampe i flere minutter etterpå..

OLD! den har jeg gjort for mange ganger, ender bare med at jeg må vaske sengetøy og greier, tror vi kjører greia med 10 hunder og ropert.

Lenke til kommentar

Jeg kom på noe! Sette på stereoanlegget på full guffe med noe SKIKKELIG dritt-musikk. Det værste, mest bråkette tullet du kan finne, eller den værste musikken personen kjenner til. Hvis personen er truendes til å gå ut av sengen for å slå av, for så å gå tilbake til sengs: putt noe i senga mens han er ute(og håp på at han ikke legger seg på gulvet for å sove).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...