Gå til innhold

Morsom måte å vekke folk på.


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må dessverre skuffe dere å si at han våknet før jeg fikk rota meg inn på rommet hans. Har heller ikke funnet det løsningen som jeg synes er best. Den skal helst være morsom. Ting som gjør vondt kan droppes.

 

Edit: Skal bort imorgen, men på mandag kan jeg gjøre et nytt forslag så bare kom med flere forsøk :)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Må dessverre skuffe dere å si at han våknet før jeg fikk rota meg inn på rommet hans. Har heller ikke funnet det løsningen som jeg synes er best. Den skal helst være morsom. Ting som gjør vondt kan droppes.

 

Edit: Skal bort imorgen, men på mandag kan jeg gjøre et nytt forslag så bare kom med flere forsøk :)

 

Hvem var det?

Er det Eskil kan du gjøre hva faen du vil.

Lenke til kommentar
Må dessverre skuffe dere å si at han våknet før jeg fikk rota meg inn på rommet hans. Har heller ikke funnet det løsningen som jeg synes er best. Den skal helst være morsom. Ting som gjør vondt kan droppes.

 

Edit: Skal bort imorgen, men på mandag kan jeg gjøre et nytt forslag så bare kom med flere forsøk :)

 

Hvem var det?

Er det Eskil kan du gjøre hva faen du vil.

Sindre A. Eskil kan tilte bra om man vekker han med en kreativ måte^^

 

Er ikke ute etter å grise til senga hans..

Lenke til kommentar
Må dessverre skuffe dere å si at han våknet før jeg fikk rota meg inn på rommet hans. Har heller ikke funnet det løsningen som jeg synes er best. Den skal helst være morsom. Ting som gjør vondt kan droppes.

 

Edit: Skal bort imorgen, men på mandag kan jeg gjøre et nytt forslag så bare kom med flere forsøk :)

 

Hvem var det?

Er det Eskil kan du gjøre hva faen du vil.

Sindre A. Eskil kan tilte bra om man vekker han med en kreativ måte^^

 

Er ikke ute etter å grise til senga hans..

Åja, da er det forstålig. Har vekket Eskil på noen kreative måter noen ganger kan du si XD

Lenke til kommentar

Bare du ikke finner på dette...

Today, I thought it would be funny to fart in my roommates mouth while he was asleep. I walked over to him and pulled my pyjamas down and let loose. To my surprise it was a very wet one and I accidently took a dump on his face, he woke up and beat me until I was bleeding. FML

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...