ketle Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Svaret er: Arma 1 og 2 Americas Army Operation Flashpoint (untatt DR) Reality modden til Battlefield 2 Forgotten Hope modden til Battlefield 1942 Red Orchestra: Ost Front. Case closed. Steng tråd!
-sparks- Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) En UK light utgave av VBS2(simulator slektningen til Arma spillene) er gratis tilgjengelig på http://www.jcove-lite.co.uk/ Det er vel igrunn ikke ett spill, men man kan skrive seg opp på events på forumet der. Den mest representable filmen jeg kunne finne var desverre spansk, men spillene på forumet er engelsk. Som i Arma kan crosshairs selvsagt skrues av fra hoster, men multiplayer er maks 8 spillere. http://www.youtube.com/watch?v=Bn79LcJi9uU Endret 20. februar 2010 av -sparks-
Spreeky Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hei, har noen en BF 2 CD-key jeg kan låne, hvis du ikke bruker den. Mistet min og har virkelig lyst til å installere spillet på nytt og prøve Project reality! (PM) Endret 27. februar 2010 av Spreeky
Flimzes Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Hei, har noen en BF 2 CD-key jeg kan låne, hvis du ikke bruker den. Mistet min og har virkelig lyst til å installere spillet på nytt og prøve Project reality! (PM) BF2 koster vel en hundrelapp i dag, er vel bare å kjøpe, tviler sterkt på at noen kommer til å gi bort cd-keyen sin.
Spreeky Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Hei, har noen en BF 2 CD-key jeg kan låne, hvis du ikke bruker den. Mistet min og har virkelig lyst til å installere spillet på nytt og prøve Project reality! (PM) BF2 koster vel en hundrelapp i dag, er vel bare å kjøpe, tviler sterkt på at noen kommer til å gi bort cd-keyen sin. Hvis ikke har jeg spill, som WC3 cd key jeg kan bytte bort
-sparks- Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Du kan prøve å spørre noen av disse om får en: http://www.realitymod.com/forum/f11-off-topic-discussion/74070-what-can-i-do-2-spare-bf2-cd-keys.html#post1242891 Endret 27. februar 2010 av -sparks-
Mr. Hermonella Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Hold dere til emne er dere snille.
Spreeky Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) HAr du noe i bytte mot BF2 key? Sendt deg PM On-topic: Hvor mange kan spille Project Reality på likt? Har sett på youtube at banene er kjempe svære! Endret 27. februar 2010 av Spreeky
MrLee Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 BF2 har en spillergrense på 64 pr server. Vet ikke om PR folka har klart å utvide denne da..
Filamu Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Det har vært en del forsøk på å drive servere med 128 spillere, men de er dessverre mislykkede... Anbefaler project reality for mye teamplay i en realistisk setting.
Spreeky Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Det har vært en del forsøk på å drive servere med 128 spillere, men de er dessverre mislykkede... Anbefaler project reality for mye teamplay i en realistisk setting. Hva var det som var mislykket da?
Filamu Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Det har vært en del forsøk på å drive servere med 128 spillere, men de er dessverre mislykkede... Anbefaler project reality for mye teamplay i en realistisk setting. Hva var det som var mislykket da? Hver gang noen joinet over limiten på 64 så fikk de loadet inn for å så bli kicket. I alle fall i det forsøket jeg var med på for en del månder siden. Var dermed aldri mer enn 64 folk som kunne spille, selv om det stod 64/128 i serverbrowseren. Derimot var serverne ca like stabile som vanlige servere. Endret 27. februar 2010 av Filamu
-sparks- Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Nå kommer PR til Arma, så her er det duket for over hundre spillere avhengig av serverkvalitet. Er spent på hvordan dette ender opp, jeg liker arma 2 motoren, og jeg liker PR public teamplay, så dette kan bli en fin match. ACE blir ett savn dog. http://www.realitymod.com/
alleibruk Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 GRAW 2 er faktisk veldig bra synes nå jeg. Med siste patcher vel og merke. Men som andre har nevnt, ARMA2 og OP dragon rising er vel de nærmeste (dragon rising er bra, men hver sin smak)
Gunfreak Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 OFP2 greide ikke få basic våpen info riktig en gang, ikke så realistisk, Viss man ser bort fra FPS er det nå 2 veldig realistiske strategi spill der ute, Scourge of war Gettysburg og Histwar
Gunfreak Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Tenker du på Battlegrounds 2, som er en Mod til half life 2 Eller tenker du på battleground europe, også kjent som WW2 online?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå