Gå til innhold

100% realistisk krigs spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svaret er:

Arma 1 og 2

Americas Army

Operation Flashpoint (untatt DR)

Reality modden til Battlefield 2

Forgotten Hope modden til Battlefield 1942

Red Orchestra: Ost Front.

Case closed. Steng tråd!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En UK light utgave av VBS2(simulator slektningen til Arma spillene) er gratis tilgjengelig på

http://www.jcove-lite.co.uk/

Det er vel igrunn ikke ett spill, men man kan skrive seg opp på events på forumet der.

Den mest representable filmen jeg kunne finne var desverre spansk, men spillene på forumet er engelsk.

Som i Arma kan crosshairs selvsagt skrues av fra hoster, men multiplayer er maks 8 spillere.

http://www.youtube.com/watch?v=Bn79LcJi9uU

Endret av -sparks-
Skrevet (endret)

Hei, har noen en BF 2 CD-key jeg kan låne, hvis du ikke bruker den. Mistet min og har virkelig lyst til å installere spillet på nytt og prøve Project reality! (PM)

Endret av Spreeky
Skrevet

Hei, har noen en BF 2 CD-key jeg kan låne, hvis du ikke bruker den. Mistet min og har virkelig lyst til å installere spillet på nytt og prøve Project reality! (PM)

BF2 koster vel en hundrelapp i dag, er vel bare å kjøpe, tviler sterkt på at noen kommer til å gi bort cd-keyen sin.

Skrevet

BF2 koster vel en hundrelapp i dag, er vel bare å kjøpe, tviler sterkt på at noen kommer til å gi bort cd-keyen sin.

Hvis ikke har jeg spill, som WC3 cd key jeg kan bytte bort

Skrevet (endret)

HAr du noe i bytte mot BF2 key? :)

Sendt deg PM

On-topic:

Hvor mange kan spille Project Reality på likt? Har sett på youtube at banene er kjempe svære!

Endret av Spreeky
Skrevet

Det har vært en del forsøk på å drive servere med 128 spillere, men de er dessverre mislykkede... Anbefaler project reality for mye teamplay i en realistisk setting.

Skrevet

Det har vært en del forsøk på å drive servere med 128 spillere, men de er dessverre mislykkede... Anbefaler project reality for mye teamplay i en realistisk setting.

Hva var det som var mislykket da?

Skrevet (endret)

Hva var det som var mislykket da?

Hver gang noen joinet over limiten på 64 så fikk de loadet inn for å så bli kicket. I alle fall i det forsøket jeg var med på for en del månder siden. Var dermed aldri mer enn 64 folk som kunne spille, selv om det stod 64/128 i serverbrowseren.

Derimot var serverne ca like stabile som vanlige servere.

Endret av Filamu
  • 3 uker senere...
Skrevet

GRAW 2 er faktisk veldig bra synes nå jeg. Med siste patcher vel og merke.

Men som andre har nevnt, ARMA2 og OP dragon rising er vel de nærmeste

(dragon rising er bra, men hver sin smak)

Skrevet

OFP2 greide ikke få basic våpen info riktig en gang, ikke så realistisk,

Viss man ser bort fra FPS er det nå 2 veldig realistiske strategi spill der ute,

Scourge of war Gettysburg og Histwar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...