Gå til innhold

100% realistisk krigs spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye kverulering og tullete innlegg her. Er vel ganske innlysende at trådstarter ikke er ute etter 100% realisme ettersom det er en umulighet, men heller de mest realistiske spillene tilgjengelig.

...

Er vel ganske innlysende at det er dumt å spørre etter "Er det noen som vet om et 100% realistisk krigsspill" når man burde være fullt klar over at det ikke finnes! Ingen spill er i nærheten, da det enten er mulighet for å drasse rundt på 5-6 hagler/sniperrifler etc samtidig eller at man blir skutt i hodet og våkner opp et helt annet sted 5 sekunder senere etc.

 

Det nærmeste jeg kan komme på i farten er "Silent Hunter"-sjangeren, men der lever man også i beste velgående selv om ubåten din blir blåst i lufta.

Lenke til kommentar
Mye kverulering og tullete innlegg her. Er vel ganske innlysende at trådstarter ikke er ute etter 100% realisme ettersom det er en umulighet, men heller de mest realistiske spillene tilgjengelig.

...

Er vel ganske innlysende at det er dumt å spørre etter "Er det noen som vet om et 100% realistisk krigsspill" når man burde være fullt klar over at det ikke finnes! Ingen spill er i nærheten, da det enten er mulighet for å drasse rundt på 5-6 hagler/sniperrifler etc samtidig eller at man blir skutt i hodet og våkner opp et helt annet sted 5 sekunder senere etc.

 

Det nærmeste jeg kan komme på i farten er "Silent Hunter"-sjangeren, men der lever man også i beste velgående selv om ubåten din blir blåst i lufta.

 

Og jeg synes det er dumt å bevisst feiltolke spørsmålet på denne måten.

Lenke til kommentar

Søker man realisme er det ett spill som gjelder: Operation Flashpoint: Cold war Crysis og Oppfølgeren OFP: Resistance. Dette er min subjektive mening.

 

Annet enn det er vel Ghost Recon: Advanced Warfighter realistisk? Aldri spilt det før da men.

 

Og joda, det finnes så godt som 100% realistiske krigs"spill", men de brukes av militæret og er vel mer en simulator enn et spill.

Lenke til kommentar

Når det gjelder realistiske krigsspill så mener jeg iallefall at Operation Flashpoint (minus Dragon Rising)

 

Og ARMA spillene vil være de soleklare valgene, disse produktene går jo for og være krigssimulatorer som streber etter en så autentisk krigsopplevelse som mulig.

 

det brukes også en redigert versjon av Operation Flashpoint motoren, som treningssimulator for deler av det amerikanske forsvaret og NATO.

 

se: VBS2 Battlefied Simulator

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...