Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Det er berøringsskjerm, ikke trykkskjerm. Trykkskjerm er resistive skjermen som reagrerer på faktiske trykk, capacitive skjermer reagerer på kontakt med elektrisk ladet flate (hud)

 

[/spikke fliser]

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Gudskjelov, den har ikke OLED. :thumbup:

 

iPad er nesten slik jeg trodde, men uten Pixel QI-skjerm. (Det gjentstår vel endel testing enda?)

Jeg fryktet riktignok at den ville ha en form for merkelig bevegelsesstyring eller lignende. Det ser bra ut på film, men i virkeligheten......Tenk å sitte på bussen og vinke til en plate man har i fanget :)

 

Spillmessig synes jeg det skulle gått an å kople til en form for spillkontroll slik som mus eller til og med gamepad, men tiden vil vel vise.

 

Uansett blir det en slik på meg når sjansen byr seg :)

Lenke til kommentar

Tenk også når iStore blir fylt opp med applikasjoner for denne. Applikasjoner som untytter hele den store 9,7" skjermen. I følge Apple kan du bruke den i ti timer før du må lade. Altså perfekt for lange bilturer eller reiser. Ser også stor nytteverdi av å alltid ha kjapt internett via wifi på farten. Det er stor forskjell på en 9,7" skjerm og en 3,5" iPhone skjerm. Det kommer også til å bli en glimrende spill plattform.

 

Jeg anbefaler de av dere som "ikke skjønner hva dere skal med den" og vente til dere for testet den. Da tror jeg dere skjønner det.

 

e: leif

Endret av R083r7
Lenke til kommentar
Fortell. Jeg vil vite.

Selvsagt. Hva gjør du på dataen når du ikke:

 

- Surfer nettet

- Spiller spill

- Sjekker skriver epost

- Hører på musikk

- Ser film

- Gjør skole arbeid

- Tar notater

- Ser på bilder

- Snakker med venner

 

iPad gjør alt man trenger i hverdagen. Størrelsen gjør at den kan medbringes praktisk talt over alt, enten det er på kafé, under forelesning eller på bussen. Til hjemmebruk er den også vel egnet. Må jo være utrolig hærlig og bare slappe av med pad'en i fanget og bla seg rundt på nettet.

 

Kort sagt, den har det du trenger fra en PC pluss at den er like portabel som en bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...