Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går vel ann å returnere en vare om man har brukt den? Altså, innenfor 14 dager? Har bestilt min fra IT24 men macworld siterer 24 nov som norges lanseringsdato, så om den er billigere når den kommer hit enn hos it24 så vil jeg returnere den.

Skrevet

Det er da vel ikke så mye. Snakk om 100kr ca.? Om det bare er snakk om at den vil koste 5495 her i norge så gidd jeg ikke bryet ved å sende den tilbake, dog.

Takker for raske svar!

Skrevet (endret)

Ser ut som iPad kommer 24.november utifra ryktene:) flere bruker på mac1 har fått høre dette innen de forskjellige kjedene og elkjøp har satt opp tilbehørsrekker for ipad. noe er på gang:)

Endret av NinjaChriis
Skrevet (endret)

Han mente sikkert iPod-funksjonen på iPad. :)

Ellers, har ikke noe avar på spørsmålet. Litt grundigere forklaring av problemet kan nok være smart. :)

"iPod" i iPaden, ja. :)

Er egentlig ikke så mye jeg kan gjøre for å forklare problemet grundigere. Jeg kan høre på musikk og surfe med Safari eller ha f.eks. IM+ gående mens jeg sitter på lesesalen med hodetelefoner eller ørepropper på, og plutselig stopper musikken. "iPod" har satt den på pause - selv om jeg ikke har revet i ledninger eller noe sånt. Dette kan skje flere ganger i timen, og hver gang er det bare å trykke på play, så fortsetter den som om ingenting har skjedd - til neste gang den finner det for godt å ta pause. Det er sånn passelig irriterende.

Endret av Magnum p.i.
Skrevet

Han mente sikkert iPod-funksjonen på iPad. :)

Ellers, har ikke noe avar på spørsmålet. Litt grundigere forklaring av problemet kan nok være smart. :)

"iPod" i iPaden, ja. :)

Er egentlig ikke så mye jeg kan gjøre for å forklare problemet grundigere. Jeg kan høre på musikk og surfe med Safari eller ha f.eks. IM+ gående mens jeg sitter på lesesalen med hodetelefoner eller ørepropper på, og plutselig stopper musikken. "iPod" har satt den på pause - selv om jeg ikke har revet i ledninger eller noe sånt. Dette kan skje flere ganger i timen, og hver gang er det bare å trykke på play, så fortsetter den som om ingenting har skjedd - til neste gang den finner det for godt å ta pause. Det er sånn passelig irriterende.

OK. Hørtes jo ikke ut som en brukerfeil.Heller en liten bug. Ville kanskje prøvd en hard-reset og gjenoppretting.

Skrevet

Skal de heller slippe uferdig versjon? de sku egentlig i starten av forgje uke slippe den men pga wifi feil ble det utsatt

Skal de heller slippe uferdig versjon? de sku egentlig i starten av forgje uke slippe den men pga wifi feil ble det utsatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...