Gå til innhold

"Gulfkrigen" Gulftown og Radeon 5XXX testes i Norge


Anbefalte innlegg

Lykke til, måtte dere ha funnet "the golden one"!

Det håper vi også, mulig at en til når frem før fredag.

 

Alle resultatene i denne tråden er gjort med vannkjøling på CPU og alle 4 GPUene, og med en beta bios på HK som desverre ikke klarer å holde multipler/turbo stabil. CPU er heller ikke "presset" hardt siden den egner seg best til klokking på nitro og jeg ville ikke drepe den før fredag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du kjøre noen tester på 3,33 GHz (med turboen til 3,6 GHz aktivert) ? Det er jo det som blir offisiell klokkefrekvens og dermed det man vil se i ytelsetester på lanseringsdagen.

 

Hvis du har en firekjerne på original klokkefrekvens å sammenligne resultater med så ville det vært glimrende.

 

Jeg er ganske imponert over å se en hexa-core allerede... -Og at den faktisk yter bra, selv om det er på vann.

 

Men som Simen1 ønsker, så vil jeg gjerne også se hva denne bencher på original frekvens. Kanskje litt spill også, og de kjernene har noe effekt.

 

Plutselig så ble LGA 1366 interessant igjen.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra han som skaffer Gulferne.

By the way, could you take some pics for me on your party ??

 

In Taiwan, only a few peopel play OC, so we know each other and have a little party in member's home...(yeah...maybe the BBQ + OC party...and someone's wife will come and blame his husband...haha...)

 

Bilder skal han selvfølgelig få. :yes:

Lenke til kommentar
Da er det jo ikkje vits å ta med brikker for meg, siden det er samme brikkene jeg kan ta med.

Har ikke du 2k CL8 da, disse er CL9.

 

Maks VTT da 1,7V :devil:

4200 MHz uncore eller?

 

Prøvde først XMP profil 1, så hvilke settings den satt i Bios, så brukte jeg bare de. Juks?

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...