Gå til innhold

"Gulfkrigen" Gulftown og Radeon 5XXX testes i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med dere på HW.no som har fått en stygg spoiler vane med tester nå?

 

Først sier dere at Fermi kom i dag og at dere vil kose dere med den i et par uker før dere kan gi ut testen, og nå også Gulftown? :p..

 

Hvor søker man jobb som produktteste-slave? ^^ Dere trenger sikkert noen på luselønn som kan kjøre alle de kjedelige benchmark og overklokkingstestene deres. Host.

Lenke til kommentar

Hehe, bilder og info skal det nok komme nok av...etter hvert. :ph34r:

 

Jørgen er nede i Paris i dag for å plukke opp herligheten fra Nvidia, men det vil nok forsatt være en solid NDA på den, og dessuten må jo produktet faktisk kjøres gjennom testene og testene skribles før de når forsiden. Godsaken fra Intel skal kjøres over så fort som mulig, men er litt travelt for tiden.

 

Vil du være produkttesteslave er det jo alltids mulig å sende en epost til testansvarlig, men er usikker på om de er på jakt etter flere freelancere for øyeblikket.

 

 

Lenke til kommentar
Link ikke så gal pris heller 8.350,-

Det skyldes nok ganske lav dollarkurs for tida. 999$ * 5,8529 kr/$ = 5850 kr. Legg til moms på 25% så er man oppe i 7310 kr. Ca en tusenlapp går på deling til importør, distributør og transportør, hvis første ledd må betale listepris hos Intel (ingen rabatter).

Lenke til kommentar

det er "ALLTID" slik med Intel.. de lager en EE cpu først, og denne holder seg veldig godt i pris. legger man ut ca 8k for en 980x nå, vil man mest sannsynlig ikke tape mer enn 2-3k på å ha denne i over ett år. (videresalg av 980x burde gå leeeett selv da..)

 

jeg husker jeg gjorde akkurat det samme på QX9650 og 965EE, tipper jeg tapte ca 3000kr totalt på begge tingene, og jeg hadde de LENGE. så, kjøp 980x nå, og nyt ytelsen.. det kommer ikke noe som slår den på veldig lenge uansett.

Lenke til kommentar

Nå har/hadde vel du prosenter på DI, ikke så rart det blir lettere å selge da, men du sleit vel med salg av 965EE'n?

 

Dekningsbidraget på Intel Extreme cpuer er ca 0-8%. dette er ingenting! 2-400kr billigere er hverdagen for meg på en ting til 8000kr.

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...