Gå til innhold

Boogie Board erstatter notisblokken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes "skjermen" mister hele poenget når det ikke finnes skjerm-inngang fra noe digitalt media og heller ikke mulighet for å lagre det man skriver på skjermen. Da blir det jo hverken en skjerm eller tegnebrett (a la de fra Wacom). Ikke kan det erstatte en notisblokk heller for hver "side" kan ikke tas vare på som notis til senere.

 

Det virker som en ganske unyttig gadget per i dag, men jeg håper konseptet videreutvikles til å kunne konkurrere med e-papir, Wacom-brett og lignende.

Lenke til kommentar

Erstatter notisblokken.. men er den bedre enn notisblokken?

 

Jeg har notisblokk forran meg nå i A3, A4 og journalistblokk. De har evig batteritid, har arkivfunksjon (bretter over), støtter flere farger, data kan kastes permanent, data kan arkiveres eksternt med omtrent evig levetid og data kan flyttes til andre uten krav til at de også eier notisblokk.

Lenke til kommentar
En slik må man ha. Kommer under 200 kronersgrensa, så det er ikke noe å lure på.

Men så er jo uansett dette elektronikk, så da er det jo tollfritt uansett

Nå tenkte jeg på MVA og dertil gebyr for utlagt MVA.

 

Jeg ser for meg et par magneter og sett den på kjøleskapet. For å gi korte beskjeder til sjefen.

Lenke til kommentar
Jeg synes "skjermen" mister hele poenget når det ikke finnes skjerm-inngang fra noe digitalt media og heller ikke mulighet for å lagre det man skriver på skjermen. Da blir det jo hverken en skjerm eller tegnebrett (a la de fra Wacom). Ikke kan det erstatte en notisblokk heller for hver "side" kan ikke tas vare på som notis til senere.

 

Det virker som en ganske unyttig gadget per i dag, men jeg håper konseptet videreutvikles til å kunne konkurrere med e-papir, Wacom-brett og lignende.

 

Ja, jeg er enig, uten å kunne overføres digital til Onenote eller liknende applikasjoner så er jo bruksområdet sterkt sterkt innskrenket.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...