Gå til innhold

Hvordan få PvE gear i WotLK


Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at alle har fullt PvE epic gear, ca. T8 eller bedre alle sammen. Dra inn i Orgrimmar og man vil finne at rett og slett 95% av alle som er der er helt sykt gearet.

 

Og når folk spørr etter andre til guilds må man ha full T8 eller bedre omtrent og når folk spørr om andre til random groups selv om hva det er så må ma man også ha bra PvE gear selv om det kan være noe så enkelt som Naxx. Men nå er det jo ganger de tar folk uten så mye PvE gear til Naxx, men nå gjør folk skjeldent Naxx.

 

Hvordan skal de som er nye i PvE i WotLk få seg gear? Hvordan hele "WotLK systemet" er bygget opp med at man må ha bra gear og achievement for å gjøre noe som helst lacker litt logikk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan skaffe deg PvE gear ved å kjøpe epic BoE items fra AH eller hvis du har noen venner som kan ta deg igjennom noen random hc instancer.

Forøvrig så treffer jeg på støtt og stadig folk med PvP gear i random hc instancene, ikke som det har stoppet gruppen for å fullføre instance da. Just saying.

Lenke til kommentar

Bruk LGF interfacet (i) til å gjøre dandom heroic instance. Nå som en får med folk fra alle servere tar det vanligvis kort tid å få en gruppe. Da får du etter hvert emblems du kan bruke til å kjøpe gear, og du vil kunne få masse gear fra instancene. Det er mange som kjører daily heroic kun for emblems, og du vil ha liten konkurranse om drops.

 

Ikke bry deg så mye om naxx lenger. Prøv heller å komme inn i ToC normal eller ICC, og ikke glem Vault of Archavon. Der dropper både PVP og PVE gear.

Lenke til kommentar

Jeg viste ikke om det nye LFG systemet, helt genialt system.

 

Eneste problemet er at folk ninja'er på offspecs.

 

Jeg skulle få en fin epic ring med roll, med hast, spell power, int og stam. Og så tar en ret pala den fra meg T_T

 

Men helt klart bedre at noen ninjaer enn å vente 1000 år på å få igang en gruppe.

Lenke til kommentar
Selvom det er off eller ikke, needer man noe i heroics så needer man, vet at det er surt å tape men dette kan du gjøre hverdag.

 

Morro å se slike posts:)

Men ja.

Du sier noe.

MEN til gjengjeld kan du tenke på det på en annen måte.

Common Courtesy.

Dessveerre finnes det ikke så mye av det i WoW lenger:>

Men det vil si at dersom en spiller trenger til mainspecc og en annen trenger til offspecc, ville det vært høflig for den som trengte til offspecc å passe til den som trenger til mainspecc.

Eventuelt hvis en trenger til mainspecc og du trenger til mainspecc, men du har et 226 item og den andre personen har f.ex et 200 blått item, så ville det jo iofs også vært høflig å passet til den andre:)

Unntak er selvagt hvis man går et instance kun for et item til mainspecc eller offspecc, helst da også sier ifra i starten:>

 

Når det gjelder OP så er letteste måten å få gear på ved å gjøre random heroics, eventuelt ved å lage krafted gear.

Hvis du er dps vil det som oftest være litt ventetid for å få gruppe, da vil et tips være å ha et farming profession som man kan holde på med i ventetiden:)

Da vil du også tjene gull eller items slik at du kan lage crafted items :>

Tier 9 232 gear + 245 trinketen er ganskee grei start, samt heroic POS / FOS / HOR er greie items:)

Husk også at ved hjelp av random heroic vil det ikke telle om du er saved til et instance, så dersom du er smart så tar du specifik dungeon FOS / POS / HOR , deretter benytter random systemet videre:)

Da vil du i beste fall få 2 + sjangser på de nye instansene :)

Lenke til kommentar
Selvom det er off eller ikke, needer man noe i heroics så needer man, vet at det er surt å tape men dette kan du gjøre hverdag.

Er ikke enig med deg der, MS før OS. Min mening hvertfall.

Farmer FoS for noen defence boots og blir mektig irritert når folk greier å rolle need når jeg er tanken.

 

Elskbar de folka som venter til hele gruppen har valgt GREED på Orbs for å så trykke Need og si "cya later, bb, thanks for party" osv.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Angående orbsa så er det vel mer en prinsippsak, hverfall for meg.

 

Driter langt i golda men fordrar ikke de som venter med å rolle(da need såklart) til alle har trykka greed.

Har også vært borti noen slike tilfeller med armor, andre items også at folk needed kun for å prøve å hindre andre i å oppgradere geared sitt. Kos ^^

 

Men OT: Kjør randoms for emblems+drop, er vel det enkleste utenom raids.

Endret av Clintern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...