Gå til innhold

SE T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte den på fredag (hos lennarts audio video i Strømstad)

 

Er veldig fornøyd. Den er bedre en jeg håpet. Var redd for at den skulle være treg i menyer og på tekstmld som T68 er. Men det er den ikke henger absolutt med! Skjermen er helt fantastisk og det er polyfonien også. Kameraet kunne tatt litt større bilder synes jeg, tar i 288x352 pixler.

Mailklienten er kjappere enn på T68 også. Hvem trenger vel MMS når man kan sende bilder med hotmail like enkelt :woot:

 

Nå går jeg bare å venter på at noen skal skrive java applikasjoner slik at jeg kan filme med den. Og en msn messenger klient hadde heller ikke vært dumt

Lenke til kommentar

Syns den "Blue Vision" var litt kulere enn "Deep Ocean", men "Deep Ocean" var ganske pen lell da...

 

Det som er skuffende er tastelåsen. Nesten som på Nokia jo!

 

T610: [høyre softkey]+

[*]

 

Hvilken-som-helst-Nokia: [venstre softkey]+

[*]

 

Helt til slutt:

Er det bare å plugge denne inn i USB-kontakten på PC-en og overføre filer osv. til T610-en?

Lenke til kommentar

Nå går jeg bare å venter på at noen skal skrive java applikasjoner slik at jeg kan filme med den. Og en msn messenger klient hadde heller ikke vært dumt

 

Da må du nok vente lenge... T610 har for lite minne til at dette ville vært brukbart (minnet varierer fra 900Kb til 2MB avhengig av operatør).

 

MSN-klienter finnes jo allerede som 'Generic', prøv f.eks et søk på midlet.org, de funker høyst trolig på T610 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...