Gå til innhold

[Løst]Hjelp meg med argumenter mot iPhone 3GS


Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt en iPhone 3GS 32GB.

Jeg jailbreaket den, la inn programmer, testet kamera, lagt innpå musikk, ringte med den og sendte melding.

 

Kort konklusjon:

Det gode først.

Den har godt med minne, lett å bruke, rask, ikke for stor, artige spill på App Store.

Det dårlige hittil:

Kamera er ELENDIG inne når det er lite lys, kan ikke velge ringetone som jeg vil (Apple standard), DYR!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@kris915: Gratulerer med fornuftig valg :)

Kameraet er ganske dårlig i dårlig lys, ja - i likhet med de aller fleste mobilkamera, vil jeg si - ikke noen bombe, når man vet at den ikke har kameralys eller blits.

Du kan velge ringetone, og du kan lage dine egne ringetoner - google it.

Prisen kom vel neppe som noen bombe vel? Synes den er grei i forhold til andre telefoner som det er naturlig å sammenligne med.

Lenke til kommentar
@kris915: Gratulerer med fornuftig valg :)

Kameraet er ganske dårlig i dårlig lys, ja - i likhet med de aller fleste mobilkamera, vil jeg si - ikke noen bombe, når man vet at den ikke har kameralys eller blits.

Du kan velge ringetone, og du kan lage dine egne ringetoner - google it.

Prisen kom vel neppe som noen bombe vel? Synes den er grei i forhold til andre telefoner som det er naturlig å sammenligne med.

 

Takk skal du ha! :)

 

Kameraet er elendig i forhold til min gamle Sony Ericsson C905. Jeg visste jo selvsagt om det.

 

Vice: Det stemmer det med at den må kobles til pc når den går tom for strøm eller slåes av pga jailbreak. Men jeg regner med at det kommer en ny en, og er ikke så stort problem. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Se her:

 

post-177394-1265847362_thumb.jpg

 

"At drit ol. fester seg på skjermen er et rimelig useriøst argument. Skjermoverflaten på 3gs modellen er den glatteste og enkleste skjermen å holde ren av alle telefoner jeg har vært borti. Vil faktisk si at skjermoverflaten er en av iphones beste egenskaper.

Ellers stemmer det vel ikke helt at man må låse itunes-skiten til bare 1 maskin? Har dritten på 2 maskiner selv..

Ellers ser lista noenlunde grei ut

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Herre gud :p

Forstår ikke at du kjøpte deg en iPhone, hadde gått for Nexus One selv, som jeg faktisk har og synes er bedre på nesten alle måter.

 

Det ENSESTE som er bedre på iPhone er musikk og video spilleren, og ikke engang alt er bedre der. Også er det selvfølgelig appstore.

Og jeg har hatt en iPod Touch

Lenke til kommentar
a load of crap

Du tror at bare du gjentar de samme løgnene mange nok ganger så blir de til sannhet? Halvparten av punktene der er pisspreik og/eller løgner, og de resterende er stort sett uvesentligheter. Forundrer meg fortsatt over enkelte iPhone-hatere, og hvor langt de er villige til å gå i sin propaganda...

 

Har du f.eks prøvd å legge inn et bilde i et album i Bilder-applikasjonen på iPhone fra iTunes? Jeg har, og bildet ble ikke redusert til 40 kilobits! Et testbilde jeg prøvde å overføre ble redusert til 124 kB (jepp, kilobytes)- som jo er ca 24 ganger større enn du påstår.

Endret av Newton
Lenke til kommentar
Se her:

 

post-177394-1265847362_thumb.jpg

 

"At drit ol. fester seg på skjermen er et rimelig useriøst argument. Skjermoverflaten på 3gs modellen er den glatteste og enkleste skjermen å holde ren av alle telefoner jeg har vært borti. Vil faktisk si at skjermoverflaten er en av iphones beste egenskaper.

Ellers stemmer det vel ikke helt at man må låse itunes-skiten til bare 1 maskin? Har dritten på 2 maskiner selv..

Ellers ser lista noenlunde grei ut

 

Da har du aldri vært i nærheten av nexus one eller HD2 sin skjerm hører jeg. Og ja fettet størkner faktisk på iphonen sin skjerm. Her selv ipod touch så vet hva jeg snakker om.

 

Ellers er de andre punktene seriøse og treffer veldig bra. Les den øverste linjen og.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar
Vask labbene dine oftere da?

 

hehe godt argument.

 

Syntes det er et fint argument jeg. Har ingen problemer med fett som henger igjen på skjermen fordi jeg vasker hendene mine ofte.

 

Det er et like godt argument som å si at HD2 har et godt interface, når WM6.5 som ligger i bånn fortsatt er like uendret som når jeg hadde en Qtek S100.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Det med GUIet på HD2 som ahpadt viser til er bare crapy tull. Det eneste stedet du finner det GUIet på HD2 er på avanserte menyer, og de trenger man ikke akkurat bruke hver dag. Og i innstillingene man faktisk bruker daglig har HTC stort sett lagt inn et godt GUI.

 

Så om motoren på en bil ruster så er det ikke så farlig, siden man ikke åpner panseret hver dag?

Lenke til kommentar

Kan vi ikke få slippe idiotiske forsøk på bil-analogier...

Jeg personlig vil heller mye gjerne ha funksjonalitet fremfor et flashy fargerikt GUI. Mens for andre igjen er det ytre utseendet viktigst... Det beste er selvsagt om man får begge deler, og det er det pr. dags dato kun Android som kan bringe.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Det med GUIet på HD2 som ahpadt viser til er bare crapy tull. Det eneste stedet du finner det GUIet på HD2 er på avanserte menyer, og de trenger man ikke akkurat bruke hver dag. Og i innstillingene man faktisk bruker daglig har HTC stort sett lagt inn et godt GUI.

 

Så om motoren på en bil ruster så er det ikke så farlig, siden man ikke åpner panseret hver dag?

 

Jeg tror ikke jeg skal begynne å kjefte, for du er åpenbart ikke en oppegående person. Du klarer jo ikke en gang se forskjellene på det du sammenlikner. Hovedpoenget er ikke en gang sammenliknbart prinsipielt.

 

En motor som ruster er skadelig, fordi bilen blir ødelagt. Et ukult GUI er ikke skadelig for telefonen på noen som helst måte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...