Gå til innhold

[Løst]Hjelp meg med argumenter mot iPhone 3GS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo prøve å friste deg med
. Har selv HTC Touch HD og er veldig fornøyd. Tenker på å skaffe meg HTC Touch HD 2. Synes det er greit å ha en telefon som ikke ''alle'' har, og som i tillegg er minst like bra som Iphone eller bedre :)

Var det ikke den mobilen som viste seg å være bedre enn Iphone? Eller blander jeg med annen nå?

Lenke til kommentar
Kan jo prøve å friste deg med
. Har selv HTC Touch HD og er veldig fornøyd. Tenker på å skaffe meg HTC Touch HD 2. Synes det er greit å ha en telefon som ikke ''alle'' har, og som i tillegg er minst like bra som Iphone eller bedre :)

Var det ikke den mobilen som viste seg å være bedre enn Iphone? Eller blander jeg med annen nå?

 

Den jeg har, HTC Touch HD slo Iphone på en test på Tv2 hjelper deg :D Er ikke helt sikker på om det har vært noen tester mellom Iphone 3Gs og HD2.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med Iphone er mangelen på multitasking. Når man er inne i programmer og feks. sendes videre til websider så lukkes programmet man var i fullstendig slik at man må starte det på nytt når man er ferdig i webbrowseren. I tillegg er det ikke noen muligheter til å tilpasse brukergrensesnittet slik man selv ønsker. Tilpassingmuligheter er generelt elendig. Feks. for å legge til egne SMS ringetoner må man Hacke/Jailbreake den. I tillegg er selve telefon designet i overkant femi for min smak også.

3gs er på ingen måte en dritt-telefon, men den er et veldig bra utgangspunkt til å lage en svært bra telefon. 1g versjonen derimot var nærmere det man kunne kalle en dritt-telefon.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Skulle jeg gått over til iPhone måtte de ha kommet med noe virkelig WOW (ikke bare 1. WOW men flere) + nytt design. Virker på meg som om at de holder seg flytende pga at Iphone har blitt en mote. Skjønner ikke hvorfor de ikke prøver å kapre markedsandeler med å komme med noe virkelig nytt og spennende. Det ville jeg ha gjort. Og nå er det på tide.

 

Gjør som flere og flere....kjøp deg noe annet. Masse artige mobiltelefoner og det kommer stadig nye som byr på noe nytt og spennende.

 

Det eneste positive jeg kan si om iPhone er at de har en veldig bra touchskjerm.

Lenke til kommentar
Skulle jeg gått over til iPhone måtte de ha kommet med noe virkelig WOW (ikke bare 1. WOW men flere) + nytt design. Virker på meg som om at de holder seg flytende pga at Iphone har blitt en mote. Skjønner ikke hvorfor de ikke prøver å kapre markedsandeler med å komme med noe virkelig nytt og spennende. Det ville jeg ha gjort. Og nå er det på tide.

 

Gjør som flere og flere....kjøp deg noe annet. Masse artige mobiltelefoner og det kommer stadig nye som byr på noe nytt og spennende.

 

Det eneste positive jeg kan si om iPhone er at de har en veldig bra touchskjerm.

 

Enig :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor de ikke prøver å kapre markedsandeler med å komme med noe virkelig nytt og spennende. Det ville jeg ha gjort. Og nå er det på tide.

 

Det eneste positive jeg kan si om iPhone er at de har en veldig bra touchskjerm.

Nå kommer jo 4G snart og det blir faktisk spennende å se om de klarer å skape noe virkelig nytt. Jeg tviler sterkt, men som sagt, 3GS modellen er et veldig godt utgangspunkt for å lage en super telefon.

Men når det gjelder touchscreen så har virkelig mange av de andre produsentene kommet opp på samme nivå, så lenge det dreier seg om kapasitiv skjerm.

Lenke til kommentar

Hmm nå vet jeg virkelig ikke hvilken jeg skal kjøpe. Er veldig i tvil hvilken det blir.

 

HTC Touch HD 2 virker utrolig bra, men den er noe svær.

iPhone 3GS er ut datert + det kommer visst snart en ny en.

C905 (den jeg har nå) er supert kamera, men liker ikke at den er så tykk. ellers er den perfekt.

Nokia N97 Mini er liksom Nokia, og har ikke rørt nokia siden Nokia 3510i..

 

Har du noen gode tips til ny telefon? Om det er touch skjerm den være kapasitiv.

Kjør på ^^

Lenke til kommentar

Angaaende traadens tittel, les dette

 

 

Alternative mobiler med kapasitiv skjerm.

 

HTC HD2

 

Google Nexus One

 

Motorola Milestone (Droid)

 

Acer A1 Liquid

 

HTC Hero

 

LG Chocolate BL40

 

Sony Ericsson Xperia X10 (Forventet tilgjengelig Februar/Mars)

 

Samsung Omnia HD

 

Hvis kamera er vikig sitter du igjen med disse 2.

 

Samsung Omnia HD og SE Xperia X10

Endret av Bacchus
Lenke til kommentar

Jeg hadde en iPhone 3G. Kjempe fornøyd med den. Så kjøpte jeg en HTC Magic med Android. Sinnsyk bra OS på telefonen, men telefonen hadde ikke nok krefter til å drive Android særlig effektivt. Så jeg kjøpte en HTC HD2. Power telefonen. Ja den er kraftig, MEN, og det er det store MEN. Den har Windows Mobile. Jeg har tidligere hatt flere HTC med WM 2003 og 2005. WM6.5 er utrolig mye mer ustabilt enn tidligere. Tror ikke det gikk en eneste dag jeg ikke måtte restarte telefonen. Jeg fikk nok og solgte den. Kjøpte meg en iPhone 3GS 32 GB og er utrolig fornøyd med den. Når jeg får sjangs til å trykke litt på en Nexus One skal jeg teste den nøye. Kanskje jeg kjøper den om jeg ser at den er kraftig nok til å drive telefonen med programmene uten lags som Magic hadde. Men til det, iPhone 3GS på meg, blir nok lenge til jeg kvitter meg med den.

 

Forresten, backup telefonen min er en Nokia 6210. Ja den gamle typen. Batteriet på den telefonen er mye bedre enn det som finnes på moderne telefoner selv om den er haug gammel. Men men

Lenke til kommentar
......Så jeg kjøpte en HTC HD2. Power telefonen. Ja den er kraftig, MEN, og det er det store MEN. Den har Windows Mobile. Jeg har tidligere hatt flere HTC med WM 2003 og 2005. WM6.5 er utrolig mye mer ustabilt enn tidligere. Tror ikke det gikk en eneste dag jeg ikke måtte restarte telefonen. ...

Jeg vil si at første råd til ny mobil er dette: styr unna Windows Mobile!! Jeg kjøpte en HTC TyTN for 3 år siden fordi jeg ville ha WM og ikke Symbian. Fikk advarsler om låsing og anrop som ikke kom fram, osv, men tenkte at WM5 vel burde være mer stabil enn tidligere versjoner. Skrekk og gru! Må stadig resette. Mister anrop. Forferdelige greier! Når det nå over sies at WM6.5 er mer ustabil, da er det bare å styre langt unna. Jeg har WM langt oppi halsen pga ustabiliteten. OS bør stå helt sentralt i tester og omtaler av mobiler. Hadde løpt og kjøpt HTC HD2 hvis den hadde kjørt Andoid. iPhone er helt uaktuell pga Single Task (bl.a.). Single Task - hvordan kan man konkurrere med et sånt opplegg? For meg er det Andoid og ikke noe annet som gjelder nå. Kona har HTC Hero. Android + HTC SenseUI er helt på høyde med iPhone i UI. Android Market er allerede så store at det holder rikelig som en start. Kommende HTC Bravo eler SE Xperia X10 er det to mest aktuelle for meg. Må du kjøpe nå med en gang, er HTC Hero utrolig bra saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...