Gå til innhold

EA vil slå Activision


Anbefalte innlegg

Kjøpe spill fra EA er dessverre uaktuelt når de insisterer på å infisere maskinen min med spyware forkledd som diverse koibeskyttelsessystemer som ikke gjør annet enn å plage kjøpere. Når det er lettere å være pirat, har de gjort noe galt. Ubisoft har heldigvis skjønt det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpe spill fra EA er dessverre uaktuelt når de insisterer på å infisere maskinen min med spyware forkledd som diverse koibeskyttelsessystemer som ikke gjør annet enn å plage kjøpere. Når det er lettere å være pirat, har de gjort noe galt. Ubisoft har heldigvis skjønt det. :)

Hørt at BC2 skal komme på steam, så da slipper du vell disse "Spywarene" ?.

 

Jeg skal iallefall kjøpe det på steam, så jeg får det med en gang det kommer. ^^

Lenke til kommentar

Men jeg like ikke steam heller. Det startet bra, og så ble de noen grådige jøvler. Dessuten tror jeg de fortsatt installerer securom, selv om steam lar deg spille uten cd. Litt usikker på akkurat den biten da.

 

Men nå spiller jeg ikke mye FPS lenger, i hvert fall ikke for tiden, så aner ikke hvorfor jeg kommenterte i akkurat denne tråden. :p

Lenke til kommentar

Altså, Bad Company er helt sinnsykt bra spill, men partyfaktoren som MW2 har, samt muligheten til splitscreen er det som gjør MW2 til vinneren hos meg. Det er nok mange flere vennegjenger enn min som pleier å spille hos hverandre, og er da begrenset hvor mange xboxer og TVer man gidder å dra med seg hjem til noen for å spille sosialt.

 

Men BC2 skal sååååååååå glatt kjøpes på realese.

Lenke til kommentar

Det jeg liker best med MW2 er at man har store valg mht. våpen o.l. classer.

 

Men hater P90, granatkaster o.l... helt skummelt at de som bruker berret og de andre tingene kalles "gode".. krever ikke skills, bare en klikkeglad finger..

 

Håper du har mer liv, og at det er lettere å bevege seg enn i tidligere BF spill.. på BF2 dauer du fort, liker det med at man tåler en del i cod4..

Lenke til kommentar
River meg i håret over at jeg ikke får BF2 opp å kjøre skikkelig i Win 7!

 

Kjører BF2 feilfritt i Win7 x64 her; Ved å legge inn nyeste patch og med compatibily satt til "Disable Desktop Composisiton" (Aero messer vist med BF2)

 

Håper det er til hjelp. :D

 

Sweet Dispo! Takk!!! Så får folk unnskylde hvis dette ble i overkant OT.

Lenke til kommentar
Kan de ikke bare drite i BC og alle andre lignende spill å fokusere alt på BF3 - det er jo det spillet vi alle venter på.

 

kjenner mange som gleder til bc2 jeg ihvertfall. og gleder meg til bf3, men er ikke akkurat noe å glede seg for enna egentlig når vi ikke har fått vite noe omtrent

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...