Gå til innhold

Når kan vi se Radeon 9700 til rundt 1500kr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ha meg nytt skjermkort. KOmmer til å gå for radeon 9500 hvis ingen har noen hyggelige opplysninger om at 9700 kan komme ned i 1500kr før sommerferien er over. Er det noen sjanse for at det skjer?

 

Hadde jeg vist slikt, så hadde jeg begynt som aksjemegler :D

 

Fra spøk til alvor: er ikke sikkert kortet kommer til å prises noe mye lavere, da det er meget rimelig med tanke på ytelse/pris nå tildags, regner med produsenten heller tar det ut av produksjon, enn å selge kortet med underskudd (nå vet ikke jeg hvor mye det koster å lage et skjermkort, så jeg antyder ikke at de går med underskudd hvis de selger det for 1500kr :roll: )

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et Radeon 9700 -demovare på komplett for kr.1599,- for under en uke siden. Gleden var stor over at jeg fikk det så "billig", men jeg må si jeg var ikke like "happy" når jeg mottok kort på lørdag. Kortet var DOA. uflaks.. , så det går i retur på mandag. :(

Lenke til kommentar
Skal ha meg nytt skjermkort. KOmmer til å gå for radeon 9500 hvis ingen har noen hyggelige opplysninger om at 9700 kan komme ned i 1500kr før sommerferien er over. Er det noen sjanse for at det skjer?

 

Hadde jeg vist slikt, så hadde jeg begynt som aksjemegler :D

 

Fra spøk til alvor: er ikke sikkert kortet kommer til å prises noe mye lavere, da det er meget rimelig med tanke på ytelse/pris nå tildags, regner med produsenten heller tar det ut av produksjon, enn å selge kortet med underskudd (nå vet ikke jeg hvor mye det koster å lage et skjermkort, så jeg antyder ikke at de går med underskudd hvis de selger det for 1500kr :roll: )

 

Ytelsen på 9700 er ikke mye dårligere enn 9800, tviler på at 9800 hadde blitt en best-selger hvis den var tre ganger så dyr som 9700...

 

Superkonge: gå heller for 9600Pro Fireblade eller hva det nå var. ligger vel på rundt 1500, og har en helt respektabel ytelse.

Lenke til kommentar
Skal ha meg nytt skjermkort. KOmmer til å gå for radeon 9500 hvis ingen har noen hyggelige opplysninger om at 9700 kan komme ned i 1500kr før sommerferien er over. Er det noen sjanse for at det skjer?

 

Hadde jeg vist slikt, så hadde jeg begynt som aksjemegler :D

 

Fra spøk til alvor: er ikke sikkert kortet kommer til å prises noe mye lavere, da det er meget rimelig med tanke på ytelse/pris nå tildags, regner med produsenten heller tar det ut av produksjon, enn å selge kortet med underskudd (nå vet ikke jeg hvor mye det koster å lage et skjermkort, så jeg antyder ikke at de går med underskudd hvis de selger det for 1500kr :roll: )

jeg trodde naa at 9500 pro som du kan faa til 1500 kr var en nedklokka versjon av 9700 pro, men jeg kan jo ta feil

Lenke til kommentar
Skal ha meg nytt skjermkort. KOmmer til å gå for radeon 9500 hvis ingen har noen hyggelige opplysninger om at 9700 kan komme ned i 1500kr før sommerferien er over. Er det noen sjanse for at det skjer?

 

Hadde jeg vist slikt, så hadde jeg begynt som aksjemegler :D

 

Fra spøk til alvor: er ikke sikkert kortet kommer til å prises noe mye lavere, da det er meget rimelig med tanke på ytelse/pris nå tildags, regner med produsenten heller tar det ut av produksjon, enn å selge kortet med underskudd (nå vet ikke jeg hvor mye det koster å lage et skjermkort, så jeg antyder ikke at de går med underskudd hvis de selger det for 1500kr :roll: )

 

Ytelsen på 9700 er ikke mye dårligere enn 9800, tviler på at 9800 hadde blitt en best-selger hvis den var tre ganger så dyr som 9700...

 

Superkonge: gå heller for 9600Pro Fireblade eller hva det nå var. ligger vel på rundt 1500, og har en helt respektabel ytelse.

 

Ligger ikke i nærheten av 1500kr hvis det er det du tror. Det koster 1900kr for et slikt kort, og er absolutt ikke verdt prisen når du får et 9700 til 200kr mer og yter mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...