Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kjedelig det vil være på det town meetingen, og at en burde ta med PCen til møtet så en kan spille det zombie-spillet som enkelte av byens innbyggere spiller.

 

Dette ser ut til å være et bakteppe som som skal bygges opp litt før byen overrennes av zombier. Tipper den videoen vi har sett er satt en i en nær framtid og at vi nå skal bli kjent med noen av byens innbyggere før katastrofen skjer.

 

Det offisielle forumet har en post hvor alle twitrene fra Kingsmouth er samlet. Sjekk den om det er sagt noe nytt de siste 24 timer. Er på jobb så får ikke sjekket tsw-forumet nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Virker som et lovende spill med et enormt potensiale. Noen som tror dette spillet vil bli realesed i år?

 

Nei, tipper sent neste år.

 

Selv om de har en "spillbar" demo ferdig nå, er det nok 9mnd med alfa og beta testing ute før det blir release, og jeg tipper at selve spillet ikke er ferdig også, da hadde vi nok vist mer enn det vi gjør i dag.

 

Og ja, spillet virker enormt potesielt ja :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okay er det bare meg eller lager Funcom IGJEN et MMORPG spill som har så realistisk grafikk at haugevis av potensielle kjøpere ikke får spilt det?

 

Kan ikke fatte og begripe at de ikke forstår at detaljnivå ikke utgjør om et spill er bra eller ikke, særlig i MMORPG sjangeren. I en æra hvor såpass mange har gått over til konsoll for de fleste av spillene sine og ikke lenger prioriterer å oppgradere PC'en i like stor grad som før er jo dette komplett idioti.

 

Hardcore MMORPG crowden er heller ikke de som oppgraderer maskinene sine mest, man trenger jo ikke det til de mest populære spillene innenfor sjangeren i dag.

Lenke til kommentar

Ah okay, så spillet som innehar 60%+ av spillerne i sjangeren har ikke størstedelen av hardcore spillere? Det finner jeg ganske ulogisk.

 

Det sier seg jo selv at med slik grafikk krever det en ganske ny PC, om de ikke har funnet opp noen magiske måter å senke specsa på som ingen andre før har klart.

Lenke til kommentar

Norsk Torsk folkene fikk endelig ræva i gir og kommer til å følge med på The Secret World under GDC 2010!

 

Youtube link:

-

 

angående TSW under GDC i år:

- http://norsktorsk.com/vi-f%C3%B8lger-the-secret-world-gjennom-gdc.html

 

Håper dere er førnyde med nettstedet vårt ^^ Bakgrunn kunne seff blitt bedre, si fra hvis det er noe vi kan rette på via PM.

 

Nye screenshots og artworks vil bli postet innen ettermidaggen!

Lenke til kommentar

Ah okay, så spillet som innehar 60%+ av spillerne i sjangeren har ikke størstedelen av hardcore spillere? Det finner jeg ganske ulogisk.

 

Det sier seg jo selv at med slik grafikk krever det en ganske ny PC, om de ikke har funnet opp noen magiske måter å senke specsa på som ingen andre før har klart.

 

Antall spillere sier da ikke noe om hvorvidt disse er hardcore eller ikke. Grunnen til at WoW har så mange spillere er jo nettopp det at de tiltrekker seg non-hardcore spillere. Annser spill som både Darkfall og EVE som langt mer hardcore enn WoW som er mer ett "barneMMO".

 

Og hva så om slik grafikk krever en ganske ny PC i dag? Spillet blir faktisk ikke lansert før tidligste 2 halvdel av neste år, og i tillegg så er det ikke slik at man må kjøre med grafikken på "full" om man ønsker å kjøre ett spill. Det er hvordan motoren skalerer som er avgjørende, ikke hvordan toppgrafikken ser ut.

Endret av karakas
Lenke til kommentar

TSW bruker vel samme engine som Age of Conan, som betyr at det ikke kommer til å kreve så fryktelig mye mer men heller ikke mindre.

 

Helt riktig, de kommer til å bruke samme engine som AoC, og det er da ingen tøff spec når TSW eventuelt kommer i siste halvdel av 2011/ første 2012. Jeg oppgraderte Pcen for AoC, og min maskin er langt i fra det råeste nå i 2010. Et brukbart skjermkort Nivida 260+ burde takle det veldig bra, og det får du for tusen lappen ;)

 

Ang hardcore Mmorpg folk, så tørr jeg påstå at ikke Wow-spillerne faller under denne kategorien, da wow er et "tilbud" som treffer hele spekteret i alder fra 7år og oppover, og er utrolig lettspilt.

 

Gå inn på MMorpg.com og sjekk listen over spill, listen er uendelig, og jeg vil tørre å påstå at disse taler over wow basen ;) At Wow har flest spillere, ja. Må funcom konkurere med Wow, nei.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig må TSW konkurrere med WoW på samme måte som at spill i en annen sjanger må konkurrere mot det ledende spillet på markedet. Selv om WoW apellerer til folk i mange aldersgrupper så er det også det MMORPG spillet som har vært igjennom mest endgame content noensinne. Det er maaange folk i verden som ikke gjør noe annet enn å spille WoW. Disse vil jeg absolutt kalle hardcore MMORPG gamere.

 

Jeg håper selvsagt Funcom klarer å gjøre det bra med dette spillet, men da krever det enormt mye mer finpuss enn de la inn i AoC. De bør jo ha lært leksa si nå.

Lenke til kommentar

Med tanke på at dette er Funcom så tar jeg alt som kommer av info med en klype salt.

Trailerne er fantastisk bra laget men det sier seg jo selv at spillet ikke kan bedømmes ut i fra et par cinematic trailere.

At de har lært leksa si er vel lov å håpe på, så sier de jo i tillegg at de legger stor vekt på historie i dette nye spillet - Noe som det manglet mye av i Conan.

 

- En stor tom sandkasse er en ufattelig kjedelig plass å leke.

Lenke til kommentar

håper bare ikke det er så fail som Conan (selvom conan er bedre nå)

 

De små løsrevne glimtene fra spillet vi har sett hittil inngir ihvertfall ikke den samme følelsen av skrekk og uhygge som CGIene legger opp til. Det kan jo tyde på at en del vil lande på FAIL siden mange fikk øya opp for spillet nettopp pga de stilige og creepye CGIene.

 

Jeg blir ihvertfall utrolig skuffet hvis jeg ikke får ha en egen leilighet hvor jeg kan lage milkshake og bli overrakset av grusomme monstre som i filmen :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...