Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjedet meg litt i helgen :Dilluminatias.jpg

 

Flott!!

 

Fint også ;)

 

Skal ikke se bort i fra om jeg tar meg litt ekstra tid med photoshop redigering til denne tråden :) Eller eventuelt kategorien The Secret World kommer til å få!

 

Over til noe helt annet

 

Real-world locations - Discover real-world locations throughout Europe, Asia, Africa and America. From New England to Egypt, explore vast lands full of detail and story as you unravel the myths, legends and conspiracies of the world through a unique, story-driven gameplay experience.
- Tatt i fra game info på www.darkdaysarecoming.com

 

Kanskje en by fra Norge kommer med i dette? Oslo, Bergen eller Stavanger for eksempel?

Lenke til kommentar

Slike tester er som alle andre tester. De har for få alternativer og skal dytte deg inn i en bås. Svaret du vil ta er ofte noe mellom de mulige alternativer, så ingen av valgene vil være riktige.

 

I tillegg er det også et poeng at du kan svare ut fra deg selv for å velge side, men mange bør nok like gjerne svare ut fra hvordan de liker å spille. Hvilke valg karakteren en vil spile ville tatt kan være veldig forskjellig fra hvilke valg en selv tatt.

 

Tror jeg ble Dragon da jeg tok testen første gang, eller så var det Templar. For tiden frister det mest å være Templar, men jeg kommer nok ikke til å bestemme meg før vi får mer informasjon.

Lenke til kommentar

Tja. de spørsmålene er ganske kryptiske også. Noen av dem vet du hvilken faction svaret representerer. f.eks "choose a weapon".. Sverdet er selvfølgelig dragon, pistolen er templar og maskingeværet er Illuminati. Men noen av dem er det vanskelig å skille. Det eneste er Illuminati, hvor du bare kan svaret det som virker mest ondt :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei hele spillet kommer ikke til å være slik!

Så vidt jeg har forstått så kommer de fleste onde skapninger som er blitt oppdiktet gjennom tidene til å være med (Regner med at mange kommer fra havet, i og med at vi vet så lite om det) slik som vampyrer, demoner, varulver, bigfoot ect ect. Selv håper jeg at vi på et eller annet punkt møter nøkken!

Lenke til kommentar

dem har kanskje ikke akkurat sagt myteskapninger. men konspirasjonsteorier og myter har dem sagt.

 

om jeg ikke husker helt feil, mener jeg å ha lest på bloggen til ragnar tornquist(tørnquist?) hans at han liker H.P. Lovecraft sitt verk. så vil nå tippe at chtulu kommer i spillet :D det blir bare awesome!

Endret av probin
Lenke til kommentar

Det som er ganske så smart med Kingsmouth siden, er at det virker som de har lagt inn viktige datoer for spillets start.

 

Preliminary date is Saturday April 3rd. More details will follow as the Committee continues planning.

Dette er da Kingsmouth Day 2010, 3dje April i år. Som vi ser her så kan dette tyde på at datoen 3. April er foreløpig Betadato. I og med at de holder på med "planleggingen", så kan dette være utvikling av områder og gjøre dette klart til betatesting.

 

Sheriff Helen Bannerman invites all to an afternoon of discovery at the Kingsmouth Police Station on Thursday, January 21st starting at 3:00 PM.

Dette var omkring da siden www.kingsmouth.com først ble lansert!

 

The Reverend Henry Hawthorne wants to remind everyone about service every Sunday at 10 AM in Kingsmouth Congregational – located at the top of Main Street. Everyone’s welcome to worship the Good Lord!
Usikker hva denne datoen kan bety, men Kingsmouth videoen ble lagt ut på denne dagen (igår), og muligens var den planlagt til 10 igår morges.

 

a book club for all ages Monday evenings at 7 PM. (We’re currently reading The Lost Symbol!)

Kan være at de kommer med mer informasjon ikveld og hver mandag fremover?

 

Where: Kingsmouth Town Hall

When: February 16 2010, 6:30PM to 8:00PM

The Kingsmouth Volunteer Fire Dept. is looking for new volunteers to help keep our beautiful town safe – part of a great tradition since 1853! Applications available at the Town Hall. You must be 21 or over to qualify. Successful applicants are required to go through training and First Aid course.

 

Disse to passer egentlig ganske så godt sammen. Her ser dere at The Kingsmouth Volunteer Fire Department ser etter frivillige for å holde byen trygg. Har lest av noen andre at dette kan bety at det de egentlig søker etter er betatestere!

Så har vi at du kun kan søke gjennom Town Hall, og når er eneste tiden Town Hall er nevnt? Jo, 16. Februar mellom 6.30 - 10.00. Jeg tror at dette er den tiden du faktisk kan søke om å teste spillet! Så 16/2 ville jeg vært oppmerksom mellom 18.30 og 22.00 for å se om det dukker opp noe spennende på siden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...