Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

 

 

Det som er ganske så smart med Kingsmouth siden, er at det virker som de har lagt inn viktige datoer for spillets start.

 

Preliminary date is Saturday April 3rd. More details will follow as the Committee continues planning.

Dette er da Kingsmouth Day 2010, 3dje April i år. Som vi ser her så kan dette tyde på at datoen 3. April er foreløpig Betadato. I og med at de holder på med "planleggingen", så kan dette være utvikling av områder og gjøre dette klart til betatesting.

 

Sheriff Helen Bannerman invites all to an afternoon of discovery at the Kingsmouth Police Station on Thursday, January 21st starting at 3:00 PM.

Dette var omkring da siden www.kingsmouth.com først ble lansert!

 

The Reverend Henry Hawthorne wants to remind everyone about service every Sunday at 10 AM in Kingsmouth Congregational – located at the top of Main Street. Everyone’s welcome to worship the Good Lord!
Usikker hva denne datoen kan bety, men Kingsmouth videoen ble lagt ut på denne dagen (igår), og muligens var den planlagt til 10 igår morges.

 

a book club for all ages Monday evenings at 7 PM. (We’re currently reading The Lost Symbol!)

Kan være at de kommer med mer informasjon ikveld og hver mandag fremover?

 

Where: Kingsmouth Town Hall

When: February 16 2010, 6:30PM to 8:00PM

The Kingsmouth Volunteer Fire Dept. is looking for new volunteers to help keep our beautiful town safe – part of a great tradition since 1853! Applications available at the Town Hall. You must be 21 or over to qualify. Successful applicants are required to go through training and First Aid course.

 

Disse to passer egentlig ganske så godt sammen. Her ser dere at The Kingsmouth Volunteer Fire Department ser etter frivillige for å holde byen trygg. Har lest av noen andre at dette kan bety at det de egentlig søker etter er betatestere!

Så har vi at du kun kan søke gjennom Town Hall, og når er eneste tiden Town Hall er nevnt? Jo, 16. Februar mellom 6.30 - 10.00. Jeg tror at dette er den tiden du faktisk kan søke om å teste spillet! Så 16/2 ville jeg vært oppmerksom mellom 18.30 og 22.00 for å se om det dukker opp noe spennende på siden :)

 

 

 

NICE!

det MÅ jo bety noe, med tanke på at det står så nøyaktig med dato osv :O

 

Har så lyst på Betakey!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det som er ganske så smart med Kingsmouth siden, er at det virker som de har lagt inn viktige datoer for spillets start.

 

Preliminary date is Saturday April 3rd. More details will follow as the Committee continues planning.

Dette er da Kingsmouth Day 2010, 3dje April i år. Som vi ser her så kan dette tyde på at datoen 3. April er foreløpig Betadato. I og med at de holder på med "planleggingen", så kan dette være utvikling av områder og gjøre dette klart til betatesting.

 

Sheriff Helen Bannerman invites all to an afternoon of discovery at the Kingsmouth Police Station on Thursday, January 21st starting at 3:00 PM.

Dette var omkring da siden www.kingsmouth.com først ble lansert!

 

The Reverend Henry Hawthorne wants to remind everyone about service every Sunday at 10 AM in Kingsmouth Congregational – located at the top of Main Street. Everyone’s welcome to worship the Good Lord!
Usikker hva denne datoen kan bety, men Kingsmouth videoen ble lagt ut på denne dagen (igår), og muligens var den planlagt til 10 igår morges.

 

a book club for all ages Monday evenings at 7 PM. (We’re currently reading The Lost Symbol!)

Kan være at de kommer med mer informasjon ikveld og hver mandag fremover?

 

Where: Kingsmouth Town Hall

When: February 16 2010, 6:30PM to 8:00PM

The Kingsmouth Volunteer Fire Dept. is looking for new volunteers to help keep our beautiful town safe – part of a great tradition since 1853! Applications available at the Town Hall. You must be 21 or over to qualify. Successful applicants are required to go through training and First Aid course.

 

Disse to passer egentlig ganske så godt sammen. Her ser dere at The Kingsmouth Volunteer Fire Department ser etter frivillige for å holde byen trygg. Har lest av noen andre at dette kan bety at det de egentlig søker etter er betatestere!

Så har vi at du kun kan søke gjennom Town Hall, og når er eneste tiden Town Hall er nevnt? Jo, 16. Februar mellom 6.30 - 10.00. Jeg tror at dette er den tiden du faktisk kan søke om å teste spillet! Så 16/2 ville jeg vært oppmerksom mellom 18.30 og 22.00 for å se om det dukker opp noe spennende på siden :)

 

 

 

NICE!

det MÅ jo bety noe, med tanke på at det står så nøyaktig med dato osv :O

 

Har så lyst på Betakey!

 

Da er vi 2! Skal sitte klistret den 16.feb, man vet jo aldri!

Lenke til kommentar

skulle gjærne ha sotte klistret til skjermen da jeg og.. men er "desverre" i boston da :(

men jeg kan jo se gjennom Iphonen min da :D:D

 

-

 

The Native Americans called the area “Drumming Hills” and several Indian trails swung by the island. Surprisingly enough, there are even signs of Vikings having visited our shores!

står det på siden :D.. håper vi møter eller skal utforske gamle vikingskip på havbunden :O

Lenke til kommentar
Kan heller ikke glemme:
There have been numerous sightings of Bigfoot just outside of town!!

 

Mulig raidboss? :!:

 

dømt til å være raidboss :p

 

-

 

lurer på åssen det blir med storien i spillet. om det blir som wow eller om det er masse komunikasjonsmuligheter som i Baldur's gate eller noe :O

blir kanskje litt kræsj med tanke på at det blir mmo :/

Lenke til kommentar

Jeg mener og tror at The Secret World er fortellingen om alle de mytene, forvarslene, spådommene og konspirasjonsteoriene som har bygd seg opp gjennom tidene.

 

Blant annet så har vi jo gode gamle Illuminati, som er sagt å være en hemmelig organisasjon basert på 13 blodslinjer gjennom tidene. Det sies at Illuminati er de som egentlig styrer verden slik den er idag. Alt som har med katastrofefilmer å gjøre: Day after Tomorrow, 2012, Deep Impact, sies å være Illuminatis verk. De ønsker å forbrede oss på hva som kommer til å skje i fremtiden. Idet The Day after Tomorrow ble sendt på Kino, gikk det rundt ett interntbrev på NASA, som beordret alle om å ikke kommentere filmen eller spørsmål som handlet om sannsynligheten for at dette kom til å skje.

 

Så har vi nedtellingen på www.darkdaysarecoming.com som stemmer godt overens med sluttdatoen på Mayaenes kalender, 21.12.2012. De siste 35 årene har det vært mer aktivitet på solen, enn det har vært på 1150 år, dette når sitt klimaks den 21.12.2012. Eksplosjoner har forekommet på solen for alltid, men ikke like kraftige som de er nå. Dette er fordi solsystemet beveger seg inn i en sky av energi, som påvirker solen og dens aktivitet.

 

Jeg tror at det vi får se i The Secret World, er ting som benektes og holdes skjult av regjeringene rundt i verden! Så jeg har tro på at TSW kommer til å bli sinnsykt :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler også på at det blir så mye aliens, men det kan hende siden area 51 er en av de største konspirasjonsteoriene der ute. Area 51 kan jo fint være en dekkhistorie for å lede folks oppmerksomhet vekk fra de virkelige problemer, som er ekte monstre som allerede er her på jorda.

 

Ut fra utsettelsene til spillet vil jeg foreløpig holde en knapp på at den tredje videoen lanseres en av de nevnte datoer, men det hadde jo vært hyggelig med muligheter for å signe opp for beta, og spesielt annonsering av når beta starter.

Lenke til kommentar
Jeg tror at det vi får se i The Secret World, er ting som benektes og holdes skjult av regjeringene rundt i verden! Så jeg har tro på at TSW kommer til å bli sinnsykt :D

 

He he, det hadde iallefall vært utrolig spennende å spille et mmo basert på alle konspirasjonsteorier bunnet opp mot verdens regjeringer og deres hemmlighetskremeri. Samt flettet inn alle myte skapningene vi har fra gammelt av og opp til moderne tid :)

Spennende å se hvor dypt storyene og spillet går når det åpnes for beta :)

Lenke til kommentar

Digg med egen Secret World tråd, har lett etter en, en stund nå :p

Har de satt et release dato enda? For noen sier 2012, men så såg jeg på en liste hvor du kunne stemme på hvilket spill som er mest sett fram til i 2010, og det var funcom på facebook som linka til den...

Lenke til kommentar

Tråden her har vært nesten helt begravd ved flere anledninger siden det har vært lenge mellom nyhetene om dette spillet. Det ser ut til at det kan skje mer den nærmeste tiden nå.

 

Det er ingen offisiell releasedato enda. Spillets hjemmeside har en nedtelling som noen tror sier når spillet skal lanseres, men hva den egentlig symboliserer vet ingen utenfor Funcom enda. Jeg husker ikke når den nedtellingen skal bli ferdig, men du finner det enten i tråden her eller på det offisielle forumet til spillet.

 

Det vi vet er at Funcom har varslet at de, på grunn av nedskjæringer, vil bruke lengre tid enn opprinnelig planlagt på å utvilke TSW. Tror staben som jobber med TSW måtte ta noen av nedskjæringene.

 

Funcom vil alltids lenke til uavhengige kilder som priser spillet deres, uavhengig av når det er planlagt å komme, utelukkende fordi det gir reklame for spillet.

Lenke til kommentar
Digg med egen Secret World tråd, har lett etter en, en stund nå :p

Har de satt et release dato enda? For noen sier 2012, men så såg jeg på en liste hvor du kunne stemme på hvilket spill som er mest sett fram til i 2010, og det var funcom på facebook som linka til den...

 

Glad du fant den, en glede å få æren av å lage tråden TSW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Det som er ganske så smart med Kingsmouth siden, er at det virker som de har lagt inn viktige datoer for spillets start.

 

Preliminary date is Saturday April 3rd. More details will follow as the Committee continues planning.

Dette er da Kingsmouth Day 2010, 3dje April i år. Som vi ser her så kan dette tyde på at datoen 3. April er foreløpig Betadato. I og med at de holder på med "planleggingen", så kan dette være utvikling av områder og gjøre dette klart til betatesting.

 

Sheriff Helen Bannerman invites all to an afternoon of discovery at the Kingsmouth Police Station on Thursday, January 21st starting at 3:00 PM.

Dette var omkring da siden www.kingsmouth.com først ble lansert!

 

The Reverend Henry Hawthorne wants to remind everyone about service every Sunday at 10 AM in Kingsmouth Congregational – located at the top of Main Street. Everyone’s welcome to worship the Good Lord!
Usikker hva denne datoen kan bety, men Kingsmouth videoen ble lagt ut på denne dagen (igår), og muligens var den planlagt til 10 igår morges.

 

a book club for all ages Monday evenings at 7 PM. (We’re currently reading The Lost Symbol!)

Kan være at de kommer med mer informasjon ikveld og hver mandag fremover?

 

Where: Kingsmouth Town Hall

When: February 16 2010, 6:30PM to 8:00PM

The Kingsmouth Volunteer Fire Dept. is looking for new volunteers to help keep our beautiful town safe – part of a great tradition since 1853! Applications available at the Town Hall. You must be 21 or over to qualify. Successful applicants are required to go through training and First Aid course.

 

Disse to passer egentlig ganske så godt sammen. Her ser dere at The Kingsmouth Volunteer Fire Department ser etter frivillige for å holde byen trygg. Har lest av noen andre at dette kan bety at det de egentlig søker etter er betatestere!

Så har vi at du kun kan søke gjennom Town Hall, og når er eneste tiden Town Hall er nevnt? Jo, 16. Februar mellom 6.30 - 10.00. Jeg tror at dette er den tiden du faktisk kan søke om å teste spillet! Så 16/2 ville jeg vært oppmerksom mellom 18.30 og 22.00 for å se om det dukker opp noe spennende på siden :)

 

 

 

NICE!

det MÅ jo bety noe, med tanke på at det står så nøyaktig med dato osv :O

 

Har så lyst på Betakey!

 

Da er vi 2! Skal sitte klistret den 16.feb, man vet jo aldri!

 

Da har den 16. kommet og passert uten at det har skjedd så mye. 18.30 norsk tid skjedde det lite. Jeg fordrev tiden med litt EVE-spilling og jeg gikk til sengs 23.25, dvs 5 minutt før klokka ble 18:30 Kingsmouth tid (Øsktysten i USA er 5 timer etter Norge). I dag ser jeg at alt som skjedde var at sheriffen twitret en time før møtet om at det er en time til møtet.

 

Greit å senke forventningene til spillet litt. Jeg har AoC litt for ferskt i minnet. Er vel like gret at jeg er bortreist på ferie 3. april som er den andre datoen noe kanskje kan skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...