Gå til innhold

Anbefaling av gode PS3 spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sagt det før sier det igjen, gode spill til PS3

 

Ratchet & Clank - Tools Of Destruction

Ratchet & Clank - Quest For Booty

Ratchet & Clank - A Crack in Time

 

Disse tre må være favorittene mine på PS3, men du finner også veldig mye bra som allrede er nevnt men for all del styr unna The Orange Box (må være den værste porten jeg har sett).

Lenke til kommentar
jeg har Ps3 og er ute etter spill, mye bra men er det noen skikkelig gode spill dere har å anbefale?

Om du skal spørre etter gode spill, kan det være lurt å komme med et par sjangre og kriterier for spillene for hva du kunne teenke deg, spesielt med tanke på at en subjektiv faktor kan spille en meget stor rolle i hva man liker av spill. Gode spill finnes det mye av på alle konsoller, og om man kun er ute etter hva andre mener om et spill kan man gå til IGN, Gamespot, GameRankings, etc. og sortere etter best karakter.

Lenke til kommentar
-Uncharted Drake's Fortune

-Uncharted 2 Among Thieves

 

Hvis du eier en PS3 må du eie de to spillene, med mindre du ikke er helt god i hodet :p

 

Jeg spiller ikke uncharted,så det gjør meg til idiot?:p.

 

 

men problemet er at alle som poster sine spill er sine egne favoritter blant spillere.

 

Mange spill jeg heller ikke spiller, du får finne dine favoritter blant mange mange mange spill. Men om du aldri har testet dem så har du kanskje en kompis som har det slik at du får sett om du går glipp av noe. Kan godt hende du ikke liker typen spill som Uncharted 1 og 2 er.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...