Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå oppfører du deg som en desperat, liten unge... Kan du ikke ta det med ro?!

Det kommer, ok? Det blir ikke sett pent på om du prøver deg på en ny med en gang det går dårlig med den forrige...

Overraskende nok er jeg enig med JanFr..

 

 

Er da ingenting galt med å se seg om etter ei ny jente, han har jo ikke engang vært i et forhold.

Og for argumentasjons skyld, hvis han hadde vært i et forhold er det helt individuelt hvor lang tid en person bruker for å komme over et brudd, det finnes ingen fasit.

 

Og at det kommer? Hvis det er en ting som er sikkert er at ingen vil komme hvis han bare sitter hjemme og venter :)

 

Ikke sett pent på av hvem? Bortsett fra han selv, oss og denne jenta tror jeg ikke det er så mange som vet om det som har skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg må, etter å ha lest alle sidene etter side nr 25 (som sist var nyeste side da jeg sjekket), og jeg må få si wæææææw!

Ikke bare var dette en strålende historie med et flott manusskript fra mellers og janFr, men også dere brukere lagde jo en herlig stemning og jeg har virkelig ikke humret så mye i en tråd som jeg har gjort i løpet av de n'te timene jeg har sittet og lest. Strålende med en såpass spennende avslutning, og jeg håper det kommer mer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...