Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vel kjøre en liten update :) Tror jeg begynner å få en annen dame på kroken, men vet ikke om jeg skal fortsette siden vi går i samme klasse osv. Blir kleint hvis det ikke fungerer.

 

Fortsett, men ta det rolig slik at om du har mistolket kan du alltids i etterkant si at du bare mente vennskap :)

Stå på, mellers! :thumbup:

Lenke til kommentar
10kr på at jeg klarer å finne ut noe om deg :p

 

Og da setter vi strek for personinfo-OT her i tråden.

 

Geir :)

 

sorry dude. fikk ikke det med meg

Kan vel kjøre en liten update :) Tror jeg begynner å få en annen dame på kroken, men vet ikke om jeg skal fortsette siden vi går i samme klasse osv. Blir kleint hvis det ikke fungerer.

jeg har ikke hatt noe problem med at hun gikk i samme klasse(det funka da). men ble litt kleint med ei fra paralellklassen :p

Lenke til kommentar
Mellers: Ta det med ro, ikke fly etter jentene. Når tiden er inne får du deg nok den perfekte kjæreste. Ikke løp etter jenter hele tiden, min erfaring er at det lønner seg ;)

 

 

Jo fortere man møter en ny jo fortere man kommer over det gamle :)

 

Sorry, jeg er uenig med deg igjen. Det er ikke veien å gå!

Lenke til kommentar
Mellers: Ta det med ro, ikke fly etter jentene. Når tiden er inne får du deg nok den perfekte kjæreste. Ikke løp etter jenter hele tiden, min erfaring er at det lønner seg ;)

 

 

Jo fortere man møter en ny jo fortere man kommer over det gamle :)

 

Sorry, jeg er uenig med deg igjen. Det er ikke veien å gå!

 

Sjokk at du var uening igjen..

 

 

 

Men er det noen som vet hvordan man kan kontakte en person, har da sendt en flørt og kan da ikke gjør dette på en stund :(

Lenke til kommentar
Mellers: Ta det med ro, ikke fly etter jentene. Når tiden er inne får du deg nok den perfekte kjæreste. Ikke løp etter jenter hele tiden, min erfaring er at det lønner seg ;)

 

 

Jo fortere man møter en ny jo fortere man kommer over det gamle :)

 

Sorry, jeg er uenig med deg igjen. Det er ikke veien å gå!

 

Sjokk at du var uening igjen..

 

 

 

Men er det noen som vet hvordan man kan kontakte en person, har da sendt en flørt og kan da ikke gjør dette på en stund :(

Du må betale for at det skal bli action på slike sider gutt:) surt, men sånn er det. Om du finner ei sie som er 100% gratis med noen snasne damer så sifra;)

Lenke til kommentar
Kan vel kjøre en liten update :) Tror jeg begynner å få en annen dame på kroken, men vet ikke om jeg skal fortsette siden vi går i samme klasse osv. Blir kleint hvis det ikke fungerer.

Synes du skal holde oss oppdatert på denne jenta også! :) Jeg synes du bør fortsette på henne, og fortette å poste her. Kanskje vi får en happy ending til slutt? :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_sukk_*
Mellers: Ta det med ro, ikke fly etter jentene. Når tiden er inne får du deg nok den perfekte kjæreste. Ikke løp etter jenter hele tiden, min erfaring er at det lønner seg ;)

 

 

Jo fortere man møter en ny jo fortere man kommer over det gamle :)

 

Sorry, jeg er uenig med deg igjen. Det er ikke veien å gå!

 

Man bestemmer dessverre ikke hvor fort man glemmer den gamle ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...