Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Man bestemmer dessverre ikke hvor fort man glemmer den gamle ...

 

Selvfølgelig ikke, men å få seg en ny kjæreste kan være med å hjelpe til.

 

Man får tankene over på noe annet, samt at etter et brudd er det ikke alltid kjæresten man savner, men de tingene man gjør med en kjæreste.

 

 

Edit: Ble noe tull med quotinga.

Endret av Pilkern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man bestemmer dessverre ikke hvor fort man glemmer den gamle ...

 

Selvfølgelig ikke, men å få seg en ny kjæreste kan være med å hjelpe til.

 

Man får tankene over på noe annet, samt at etter et brudd er det ikke alltid kjæresten man savner, men de tingene man gjør med en kjæreste.

 

 

Edit: Ble noe tull med quotinga.

 

 

Og, siden jeg ikke gjorde noe med henne... Så burde det være ganske lett :D

Lenke til kommentar
Jeg utfordrer hvem som helst til å gi meg bilde og helst fult navn en i paralellklassen min som heter "Eirik". Greier dere ikke det kan jeg kanskje presse meg til å gi dere fødselsdato også.

 

Jeg tar utfordringa! :D men har ikke tid nå. Litt mye kredit-debet kreditnota og samlebilag for diverse varekjøp og overført skattetrekk til bankinnskudd for skattetrekk akkurat nå.

 

Men skal prøve når jeg får tid ;)

 

KREDIT ER MOT VINDUET. HAHHAHAHA

Lenke til kommentar

Men er det noen som vet hvordan man kan kontakte en person, har da sendt en flørt og kan da ikke gjør dette på en stund :(

 

Det er vel her hele kluet ligger. Du sitter med din Pc hele døgnet nesten. Prøver ikke real life. Og du har ikke(eller er gjerrig) penger til å bruke på nettsteder.

Men det var en god historie og du fikk oss gamle menn til å fantasere med deg. Godt gjort.

Lenke til kommentar
Jeg utfordrer hvem som helst til å gi meg bilde og helst fult navn en i paralellklassen min som heter "Eirik". Greier dere ikke det kan jeg kanskje presse meg til å gi dere fødselsdato også.

 

Jeg tar utfordringa! :D men har ikke tid nå. Litt mye kredit-debet kreditnota og samlebilag for diverse varekjøp og overført skattetrekk til bankinnskudd for skattetrekk akkurat nå.

 

Men skal prøve når jeg får tid ;)

 

KREDIT ER MOT VINDUET. HAHHAHAHA

Den tok jeg ikke.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Og, siden jeg ikke gjorde noe med henne... Så burde det være ganske lett :D

 

 

Exactly!

 

Og angående den nye jenta, ikke la deg stoppe av at dere går i samme klasse.

Nå som du også kjenner henne irl og møter henne sannsynligvis nesten hver dag, kan du jo prøve å slå av en prat å flørte litt med henne :)

Lenke til kommentar
Og, siden jeg ikke gjorde noe med henne... Så burde det være ganske lett :D

 

 

Exactly!

 

Og angående den nye jenta, ikke la deg stoppe av at dere går i samme klasse.

Nå som du også kjenner henne irl og møter henne sannsynligvis nesten hver dag, kan du jo prøve å slå av en prat å flørte litt med henne :)

 

Snakker med henne daglig, både irl og msn :) Men det er det at jeg er litt redd for at hvis jeg begynner å flørte med henne så går det rundt til alle i klassen og da sitter jeg der.. For meg er det kleint!

Lenke til kommentar
Snakker med henne daglig, både irl og msn :) Men det er det at jeg er litt redd for at hvis jeg begynner å flørte med henne så går det rundt til alle i klassen og da sitter jeg der.. For meg er det kleint!

 

Bare å komme i gang med litt flørting da!

 

Kleint hvordan da?

Hvis de i klassen din synes det er rart at en gutt og jente flørter med hverandre er det virkelig ikke du som burde føle deg klein :p

Tror at du overanalyserer litt og at du er litt beskjeden.

Bare hopp i det, hvis du ikke prøver så kommer du ingen vei :)

Lenke til kommentar
Jo fortere man møter en ny jo fortere man kommer over det gamle :)

 

Nå oppfører du deg som en desperat, liten unge... Kan du ikke ta det med ro?!

Det kommer, ok? Det blir ikke sett pent på om du prøver deg på en ny med en gang det går dårlig med den forrige...

Overraskende nok er jeg enig med JanFr..

 

 

HAHA! GENIALT!

Lenke til kommentar
Jo fortere man møter en ny jo fortere man kommer over det gamle :)

 

Nå oppfører du deg som en desperat, liten unge... Kan du ikke ta det med ro?!

Det kommer, ok? Det blir ikke sett pent på om du prøver deg på en ny med en gang det går dårlig med den forrige...

Overraskende nok er jeg enig med JanFr..

 

 

HAHA! GENIALT!

 

 

Atter en gang er du og jeg enige, Nynaeve.

Og JanFr og?

 

Veel. Dersom det er den rette, burde du jo vel prøve? Meen, som 16åring treffer man jo ikke den rette da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...