Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken facebook profil var det du leitet igjennom? "Linn" sin

 

Og hvordan fant du frem til linn sin profil? men seriøst. Sett sammen et skikkelig inlegg slik at vi kan lese det sammenhengende, i stede for at vi får utdelt setninger i hytt å pine, slik at vi må sette de i riktig rekkefølge selv for å få de til å gi mening.

Lenke til kommentar
Hvilken facebook profil var det du leitet igjennom? "Linn" sin

 

Og hvordan fant du frem til linn sin profil? men seriøst. Sett sammen et skikkelig inlegg slik at vi kan lese det sammenhengende, i stede for at vi får utdelt setninger i hytt å pine, slik at vi må sette de i riktig rekkefølge selv for å få de til å gi mening.

 

Det har jeg fortalt videre.

 

Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Rapporten kommer!

Endret av JanFr
Lenke til kommentar
Den som får til å finne noe om meg på nettet er god. (selvfølgelig utenom admins og mod's som har tilgang til E-mail adressen min da)

 

Du bor ikke tilfeldigvis rundt Jessheim-området?

 

 

nei, som sakt, ekstremt vanskelig

 

Nå raser jo denne tråden off-topic da.

 

Kris lager jo en ny trås som burde vær oppe snart

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest Voksen kvinne

Kjære menn, jeg blir mer og mer glad i dere. Vært morsomt å følge tråden. Dere viser jo faktisk veldig god omsorg. rørende. (Selv om det kanskje på en måte var en annen agenda i og med dere viste dette far en fake-tråd)

 

Men har lært mye av dette. Takk skal dere ha. Men ikke fortsett med den dumme debatten der har hatt på de siste postene. Ødelegger hele inntrykket.

 

Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Kjære menn, jeg blir mer og mer glad i dere. Vært morsomt å følge tråden. Dere viser jo faktisk veldig god omsorg. rørende. (Selv om det kanskje på en måte var en annen agenda i og med dere viste dette far en fake-tråd)

 

Men har lært mye av dette. Takk skal dere ha. Men ikke fortsett med den dumme debatten der har hatt på de siste postene. Ødelegger hele inntrykket.

 

Klem til dere alle!

Linn? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Voksen kvinne
Kjære menn, jeg blir mer og mer glad i dere. Vært morsomt å følge tråden. Dere viser jo faktisk veldig god omsorg. rørende. (Selv om det kanskje på en måte var en annen agenda i og med dere viste dette far en fake-tråd)

 

Men har lært mye av dette. Takk skal dere ha. Men ikke fortsett med den dumme debatten der har hatt på de siste postene. Ødelegger hele inntrykket.

 

Klem til dere alle!

 

Beklager litt for heftig skriving med påfølgende ordfeil/utelatte bokstaver. Måtte skrive i full fart da jeg var inspirert

Lenke til kommentar
Kjære menn, jeg blir mer og mer glad i dere. Vært morsomt å følge tråden. Dere viser jo faktisk veldig god omsorg. rørende. (Selv om det kanskje på en måte var en annen agenda i og med dere viste dette far en fake-tråd)

 

Men har lært mye av dette. Takk skal dere ha. Men ikke fortsett med den dumme debatten der har hatt på de siste postene. Ødelegger hele inntrykket.

 

Klem til dere alle!

*klem*

Lenke til kommentar
Den som får til å finne noe om meg på nettet er god. (selvfølgelig utenom admins og mod's som har tilgang til E-mail adressen min da)

10kr på at jeg klarer å finne ut noe om deg :p

 

 

Gå heller til den tråden som ble åpnet av Kris, ikke bruk denne tråden til dette!

 

Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1194979

Endret av mellers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...