Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle Nordmenn kvalifisert, Kasai (stor fart, trekk i mot) 142.5m, Jacobsen (Middels fart,litt trekk i mot) 142.5 og Ammann (Lav fart, dårlige vindforhold) 140m var de som var best.

Skrevet (endret)

Uff ja, men det er verdt det dersom Aksel er nær, eller på pallen.

Skiskytinga var veldig intens, kan fort bli det i Super-G og, med så små marginer.

Endret av Zeph
Skrevet

Flere som har perfeksjonert Vancouver-døgnrytmen her eller? De siste tre dagene har jeg lagt meg kl 8 / halv 9 om morgenen, siden det er da den siste hockey-kampen slutter. I dag våknet jeg kl 6, eller kl 9 om morgenen Vancouver-tid :)

Skrevet (endret)

Sett bort i fra Super-G og Duathlon, hva er severdig i kveld/natt?

Flere som har perfeksjonert Vancouver-døgnrytmen her eller? De siste tre dagene har jeg lagt meg kl 8 / halv 9 om morgenen, siden det er da den siste hockey-kampen slutter. I dag våknet jeg kl 6, eller kl 9 om morgenen Vancouver-tid :)

Vanskelig når du går på skole, men blir vel litt omsnuing på sakene nå i vinterferien.

Endret av aunmar
Skrevet

Imponerende. :p

Skrevet

Dessverre, ja! Har blitt lite jobbing denne uka :ermm:

Skrevet

Dagens: "Ikke faen om Norge klarer å gjøre et like bra OL som Torino i 2006, og JA, jeg vet at vi har 3 gull nå" - En i klassen min :p

HAHAHAHAHA!!! :lol:

NORGEEEEEEE!! AKSEEEEEEEL!

Skrevet

Norges medaljer i Torino 2006:

2 gull --- 8 sølv --- 9 bronse

Foreløpig statistikk i Vancouver 2010:

4 gull --- 3 sølv --- 2 bronse

Skrevet

Nettopp :thumbup:

Skrevet

Fy faen vi ligger bra an. KONGE OL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...