Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ammann ligger ett OL-gull bak Bjørndalen (etter at han har vunnet rennet som pågår). Sveitseren har vel ikke mer enn 15 VC-seiere, ca. 90 seiere mindre enn Ole Einar. Bjørndalen som er for ueffektiv, eller bare Ammann som alltid greier å finne formen til mesterskap?

 

Sier ikke at det er dårlig med fem OL-gull (står respekt av det), lurer bare på hvordan det er mulig å ha en tredjedel av seierne sine i OL.

Lenke til kommentar

Ammann ligger ett OL-gull bak Bjørndalen (etter at han har vunnet rennet som pågår). Sveitseren har vel ikke mer enn 15 VC-seiere, ca. 90 seiere mindre enn Ole Einar. Bjørndalen som er for ueffektiv, eller bare Ammann som alltid greier å finne formen til mesterskap?

 

Sier ikke at det er dårlig med fem OL-gull (står respekt av det), lurer bare på hvordan det er mulig å ha en tredjedel av seierne sine i OL.

 

Det er vel en kombinasjon av litt flaks, god formtopping og et fantastisk konkurranseinstinkt.

Lenke til kommentar

Skal innrømme at jeg aldri har sett Northug konkurrere før. Jeg har bare lest om ham, at han er best osv. Jeg gikk inn i dette OL i den tro at vi hadde en overlegen deltaker i skiløypa. Har jeg blitt fullstendig rundtlurt av norske medier og fans? Gutten med trønderdialekt har jo ikke vært i nærheten av medalje i noe som helst, selv med bronse i sprint. Hvordan i all verden kan man bli så oppskrytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...