Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Årets beste spill 2009" - Avstemning


Gjest Slettet-NIoHlfL

Årests beste spill  

327 stemmer

  1. 1. Hvilket spill mener du er er årets beste spill?

    • Anno 1404
      6
    • Assassin's Creed 2
      29
    • Batman: Arkham Asylum
      13
    • Borderlands
      12
    • Call of Duty: Modern Warfare 2
      87
    • Call of Juarez: Bound in Blood
      10
    • Demon's Souls
      5
    • Dragon Age: Origins
      40
    • Empire: Total War
      9
    • Fifa 10
      18
    • Fight Night Round 4
      0
    • Football Manager 2010
      5
    • Forza Motorsport 3
      15
    • Left 4 Dead 2
      6
    • New Super Mario Bros Wii
      10
    • NHL 10
      2
    • Prototype
      3
    • Risen
      8
    • Skate 2
      3
    • Street Fighter 4
      5
    • The Beatles: Rock Band
      2
    • The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
      1
    • Uncharted 2: Among Thieves
      38


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Nyttårsfeiringa er så vidt over, og vi starter det nye året med å se litt bakover til det forrige: vi skal kåre Årets spill 2009! Den siste uka i desember nominerte brukerne selv kandidatene der vi endte opp med 23 ulike spill. Takk til alle som bidro der.

 

Du stemmer altså på det spillet du mener var best i 2009. Noen ord om hvilket spill du stemmer på og hvorfor du mener det er årets beste spill hadde også vært meget hyggelig.

 

Avstemningen går frem til lørdag 9. januar klokken 15.

 

Lykke til med avstemningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Kjipt å ikke kunne stemme på flere, likte Assassin's Creed 2 veldig godt, men følte at Modern Warfare 2 var hakket bedre.

 

Modern Warfare 2 got my vote.

Lenke til kommentar

Min stemme går til Dragon Age: Origins. Det er det villeste spillet jeg har (og forstatt spiller) spilt.

 

Spillet har jeg til XBOX 360. Jeg hørte, og hører forsatt åsen folk syter over hvor dårlig XBOX versjonen er. Som en ex Neverwinter Nights og Baldurs Gate spiller så hadde jeg ikke noe problem med interfacen eller kamera vinkelen. Syns det faktisk var bedre enn on top kamera vinkel som var i baldurs gate, og nwn (men du kunne ha andre kamera vinkler). Jeg fikk mer følelsen at jeg spiller en rollefigur, enn om det hadde vært on top kamera vinkel.

 

Verdt og merke er historien. Jeg syns at den er veldig rik, og det er stor variasjon i guestene, åsen de er og åsen du kan løse de.

 

Kamp systemet er noe av det beste jeg har opplevd, noen gang. Spillet er utfordrende, og godt balansert (selv om mage er litt sterke). Normal vanskelighetsgrad syns jeg er akkurat passe. Ikke for lett, heller ikke for vanskelig. Omerådene er bra laget, som gir rom for taktisk planlegging der du kan bruke terenget til vanskelige kamper.

 

Sist, men ikke minst. Grafikken er ekstremt bra, man må ha hd, vel og merke (syns jeg).

 

Jeg klarer ikke å se en negativ ting med dragon age.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kommer spill som er mye bedre enn DLC alike Modern Warfare 2 neste år.

Spillte rundt spillet uten å skjønne at spillet var ferdig på den såkalte siste levelen, føltes ut som om jeg bare fikk halve historien og opplevelsen. Trodde faktisk at det var noe galt med selve spillet. Bonus levelen skuffet meg mye mer, ingen zombier eller oppdrag. Bare fullt av poengløs skyting mot levende voks figurer.

 

Stemte Dragon Age Origins.

 

I år er det heldigvis mer sannsynlig at Mass Effect 2 eller tilsvarende spill får game of the year. Har man save så slås liksom eneren og toeren sammen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Jeg stemmer på Assassin's Creed 2, men har egentlig spilt for få spill fra i år til å kunne stemme.

 

Logisk nok når du postet 1. januar... :p

 

Min stemme ville ha gått til Giana Sisters DS, men har på følelsen det ville blitt med den ene stemmen. Derimot ville det nok ha vært mer enn nok "Hvilke søstre?" :p Scribblenauts og Professor Layton & Pandora's Box er også gode kandidater, og selvsagt har vi jo Legend of Zelda: Spirit Tracks. Men ingen av dem var med på listen, så da ble det Street Fighter IV.

 

Edit: Når jeg ser nærmere etter er det ikke et eneste spill til en eneste håndhold konsoll med på listen? Er folk virkelig blitt så kravstore til grafikk?

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...