Gå til innhold

Kode til det første helikopter oppdraget på GTA Vice City??


Anbefalte innlegg

Men jeg trenger en kode til og komme videre. Jeg sitter bom FAST og klarer det IKKE.......................................

 

Noen som har en kode til dette oppdraget, Demolition Man på GTA vice City til PC??????????????????

 

 

Mr. Deeds.............

 

www.gamecopyworld.com

 

der kan du finne en del juksekoder til gta vice city

 

hvis du har kontroller på cp din er det lett og styre helikopteret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ganske overbevist om at en del gamere har jukset seg forbi racing-delen i mafia :yes:

 

why? synes det var rimelig enkelt... det som ikke er simpelt er å kjøre den laste bilen med bomba i på crazy missions på mafia... *klarte det aldri* :grumpy:

 

Fordi den ikke hadde noe der å gjøre. Jeg syntes den var kjedelig, den var ikke så lett og du fikk ikke noe bruk for den senere. Hadde jeg villet kjøre om kapp hadde jeg kjøpt et annet spill.

Lenke til kommentar
Jeg er ganske overbevist om at en del gamere har jukset seg forbi racing-delen i mafia :yes:

 

Tanken slo meg ja, men klarte det på 4. forsøk :woot:

 

<ontopic> Jeg har full liste over juksekoder foran meg her. ingen som gjør noe av det du er ute etter. Jeg slet litt med det oppdraget jeg og, men klarte det på 3. forsøk. Bare ta det med ro og hold hodet kaldt, så klarer du det!

 

PS! du trenger ikke følge trappene hele veien opp. når du har begynt på en trapp, fly rett opp så er du to etasjer høyere på 1-2-3

Lenke til kommentar

Hvis du har joystick er det egentlig latterlig enkelt å styre helikopteret. Bare konfigurer noen passende knapper på tastaturet til å kontrollere collective (rotorhastighet) og yaw (rotasjon). Grunnen til at du sliter er kanskje at du bruker de samme kontrollene for å styre helikopteret som du bruker for å styre biler. Dette fant jeg rimelig fort ut at er komplett umulig. Nå bruker jeg venstre hånd på tastaturet (W=forward, S=backward, A=turret left, D=turret right - hvis jeg husker navnene på kommandoene korrekt) og høyre hånd på joysticken. Med dette oppsettet klarte jeg "Demolition Man" på første forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...