Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?


RamGuy

Anbefalte innlegg

Drakk den nå nettop. Lot den stå ute i -8 grader å godgjøre seg. Når jeg tok den inn og helte i glasse var der små iskrystaller. Hadde akkurat ikke frosset helt. Er virkelig god når den er skikkelig kald. Lunken smaker den piss og minner meg om sprit fylla :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg er svært interessert i å se hva folk her inne foretrekker av energidrikker?

Går dere etter smak, eller effekt? Kanskje en god kombinasjon av begge to?

 

Helt ærlig... jeg er nå godt oppi 20-årene og foretrekker kaffe fremfor nesten alt. Noen ganger er det godt med en iskaffe, andre ganger en espresso, vanlig kaffe til hverdags - og til kos og på kafé: en kaffe mocca! Verdens beste! Eller ismocca!

 

Når det kommer til kullsyret energidrikk, så foretrekker jeg RedBull. Innrømmer at det var "bedre før", da en måtte til Sverige eller England for å kjøpe det (for min del). Det var noe psykisk ved det... et slags kick om at det var ulovlig i Norge... gjorde hele greia bedre. Men smaken er definitivt avgjørende her! RedBull smaker så syntetisk og falskt at det er dritgodt! :D

 

På den annen side - min beste favoritt av alle energidrikker (som overgår kaffe, men som jeg nyter sjeldnere) - er Firefly! Den rosa med fersken! Siden denne inneholder kolanøtt, blant annet, så gir den en perfekt og behagelig følelse av å både våkne og føle seg avslappet samtidig! Må oppleves! ;)

 

Og ikke minst, hvor får du tak i det? Legg gjerne ved linker til steder hvor det kan bestilles fra!

........

Kunne godt tenkt meg å prøve disse:

........

 

- RedBull Energy Shot aka RedBull Ekstrakt

Denne er jeg veldig interessert i å kunne importere!

 

Denne får du tak i her i byen (Stavanger).

Ei asiatisk sjappe selger den. Er vel opprinnelig fra Thailand. Smaker greit, mye søtere enn vanlig RedBull, men har ikke den kullsyren. Spør du meg er RedBull i original variant mye bedre... men smak og behag :)

Lenke til kommentar

Beklager om jeg ødelegger barndommen din nå Alvorlig, men Red Bull var ikke ulovlig i Norge - bare ikke tillatt å selge. Man kunne fint ta med seg opp til et års privat forbruk over grensen, som tilsvarer flere hundre bokser om jeg ikke tar helt feil.

 

Red Bull er forresten den beste jeg har smakt av de som selges her i landet. Den verste er nok Urge Intense, som smaker direkte vondt etter et par slurker.

Lenke til kommentar
Jeg synes det å sammenligne med RedBull med Burn, er som å sammenligne dobbeltseng med sovepose.

Helt enig! Burn er boss. Jeg syns RedBull er det beste. Har ikke smakt så veldig mye, bare typer som, dark dog, burn, urge intense, phanter energi, X-ray og Battery. Battery funker bare å blande i jägeren.

 

Enig. Battery og vodka går også an, men er bare til nøds.

RedBull og jäger er forresten enda bedre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...