PgUp Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Akimbo 1887 er jo så sinnsykt nerfa at de muligens er de dårligste shotgunene du får tak i.
LasVeggis Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Akimbo 1887 er jo så sinnsykt nerfa at de muligens er de dårligste shotgunene du får tak i. Ikke hvis du slapper på FMJ
Necleto Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Akimbo+FMJ er nerfet for en stund siden, så akimbo har ikke lengre range enn å gå rundt med en enkelt hagle.
Pop-fiske Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Vil sei Droppin' crates e vanskelig, og Dictator.. Btw, Throving Knife game winning killcam kan og vere vrien Sjølv om den eigentlig er lett..
Mildir Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Klarte både killcam med crate og throwing knife i går
Takkformeg Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hvordan får man M9 tittelen, har 1000 kills med den men ingen tittel. Bør vel også legge til at jeg har 0 headshots. Ja, null. Har du gått prestige? Og kommer jo litt an på om du mener den bronse titelen som viser at du har fullført alle challenges med våpenet. Altså mastery. Eller om du mener å få disse grå titlene og andre titlene som du får fra Master og Veteran. Altså etter å ha gått Prestige. Nei, startet nettopp på prestige. Får vel ta 1000 nye tactical knife kills senere da :o Skulle ønske det var noen melee titler. Jeg elsker å springe rundt med kniv, double/triple kill med knife hadde vært fett! Har jo knife veteran I - VI (eller noe sånt) på prestige
MamboJambo Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hvordan får man M9 tittelen, har 1000 kills med den men ingen tittel. Bør vel også legge til at jeg har 0 headshots. Ja, null. Har du gått prestige? Og kommer jo litt an på om du mener den bronse titelen som viser at du har fullført alle challenges med våpenet. Altså mastery. Eller om du mener å få disse grå titlene og andre titlene som du får fra Master og Veteran. Altså etter å ha gått Prestige. Nei, startet nettopp på prestige. Får vel ta 1000 nye tactical knife kills senere da :o Skulle ønske det var noen melee titler. Jeg elsker å springe rundt med kniv, double/triple kill med knife hadde vært fett! Kniv i vei! Tac-knife kills teller uansett ikke mot de prestige challengene, du må nok faktisk skyte.. Edit: Er også en 3(eller 5) killstreak med kniv, men er ikke sikkert på om det følger med en tittel. Endret 9. februar 2010 av MamboJambo
Katten Geir Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 bah som jeg misliker sånne tacknife sprintere, det er jo selvsagt en del av spillet så de får holde på, jeg bare slapper på commando og moser de tilbake, kan jo knife fra 4-5 meter med commando. Litt småkjipt og bli hørt overalt uten Pro tho.
Leo_Khenir Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Nå gikk vi OT, regner med de fleste hater Akimbo 1887/Ranger og tacknife sprintere Jeg vil ikke si at Lvl70 10th prestige er "vanskelig" å få, siden mange har glitcha dit allerede (spilte mot en sånn senest i går). Flere nevner All Pro og Omnicide, jeg henger meg på de. De fleste andre får man med mye spilling. Den titlen jeg bruker nå er den JEG er mest stolt av så langt, nemlig "Hello, It's Personal" (skad noen med primary og avslutt killen med throwing knife)
Takkformeg Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Minn meg på hva omnicide er.. Tror jeg har den =P
Katten Geir Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 drepe hele motstanderlaget på under 10 sekunder.
Leo_Khenir Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Minn meg på hva omnicide er.. Tror jeg har den =P "Kill the entire enemy team within 10 seconds" Er vel minimum på at det skal være 4 spillere på enemy team også. Predator/AC-130 kan være til fin hjelp. Ikke sikker på om man får den av Nuke. (eller om det går med killstreaks i det hele tatt)
monsenroger Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Minn meg på hva omnicide er.. Tror jeg har den =P "Kill the entire enemy team within 10 seconds" Er vel minimum på at det skal være 4 spillere på enemy team også. Predator/AC-130 kan være til fin hjelp. Ikke sikker på om man får den av Nuke. (eller om det går med killstreaks i det hele tatt) Man får den av nuke, men det forutsetter at alle er i live. Folk har for vane å ikke respawne etc, når de ser en nuke inc. Har for øvrig merket en økende tendens av folk som leaver rett før nuken kommer.
Konamixx Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Kommer det nuke som følge av to idioter som booster leaver jeg konsekvent. Fikk forøvrig Omnicide igår på FFA Wasteland av Pavelow. Må være den mest effektive pavelowen jeg har fått. All pro er ikke så vanskelig da den er bugga. Ref det andre har sagt tidligere i tråden. Husker ikke om du kun trenger headshot på første eller siste skudd.Håper det kommer tittel for 3 stk i et skudd i neste DLC. Det har jeg faktisk bare klart engang og vil tro den er rimelig vanskelig å få. Kunne også vært en hipfire long distance tittel.
Takkformeg Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Minn meg på hva omnicide er.. Tror jeg har den =P "Kill the entire enemy team within 10 seconds" Er vel minimum på at det skal være 4 spillere på enemy team også. Predator/AC-130 kan være til fin hjelp. Ikke sikker på om man får den av Nuke. (eller om det går med killstreaks i det hele tatt) Har den ja Kommer av seg selv når man er heldig med ks rewardene Endret 10. februar 2010 av TMK9C
Pop-fiske Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Omnicide fekk eg level 13 non-prestige. Pave Lowe på Estate, den skaut der folk spawna ! Det var konge. All Pro er ikkje bugga på PS3 lenger(veit ikkje om den var) For eg har fått 7 headshots på rad, uten All Pro. Btw, fekk All Pro for eit par dagar sidan. 1 bullet, 2 headshots. Da gjekk det
Konamixx Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Få 7 headshots på rad hjelper lite. Du må få du 2 stk med 1 skudd, men ett av skuddene behøver ikke være HS, slik det er ment å være.
Pop-fiske Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Få 7 headshots på rad hjelper lite. Du må få du 2 stk med 1 skudd, men ett av skuddene behøver ikke være HS, slik det er ment å være. Det har eg òg fått, uten og fått All Pro..
Konamixx Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 På xbox er den iværtfall ikke fikset. Har fått den 2 ganger der det kun var et headshot innvolvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå