Gå til innhold

Dine ti mest imponerende og skuffende spill -> LES førstepost


Anbefalte innlegg

Beste:

 

1) Half-Life-serien - Trenger jeg si så mye?

 

2) Assassin's Creed 2 - Gigantisk spill hvor man kan gjøre det man vil omtrent! Vellaget!

 

3) Halo 1 og 2 (de andre har jeg nesten ikke spilt da jeg har PS3 og ikke X360)

 

4) Assassin's Creed - Ikke like bra som 2-eren, men jeg er stor fan av dette også!

 

5) Portal - Utrolig kult "puzzle". Begynte nesten å gråte da det var slutt! :p

 

6) Call of Duty Modern Warfare 2 - ikke spilt så mye, men det lille jeg har spilt ble jeg imponert av!

 

7) Warcraft III TFT - LAN-spill nr.1 spør du meg!

 

8) Red Alert 3 - God grafikk, bra gameplay, bra damer! :D

 

9) Quake 3 Arena - Gammelt, men fortsatt utrolig kult på LAN!

 

10) Mario-serien - Vannvittig bra!!! :D

 

Verste:

 

1) RuneScape - Rett og slett ikke gøy en plass!

 

2) World of Warcraft - Utrolig kjedelig, samme om og om igjen. Enten elsker man dette spillet, eller så hater man det... Jeg er en av dem som hater det...

 

3) Project EDEN - Ikke spilt så mye, men husker jeg riktig så konkluderte jeg med at det var bygget på glitcher... Masse feil, kjedelig m/mer.

 

Prøver vel egentlig å fortrenge de dårlige spillene, men kommer sikkert på noen senere :p

 

Bellduck

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som Xitto har jeg lyst til å argumentere mot og diskutere litt her mot de som kommer med mange tomme argumenter mot WoW og MW2. Jeg gidder ikke og bruke tiden min siden dette har jeg prøvd på før, men tydeligvis har ikke folk lyst til å høre etter på realitet.

 

Trådstarter burde også begrense dette til dataspill ikke nettspill. Har sett noen tilfeller av nettspill som da etter min mening ikke helt hører til i slike lister...

 

Siden den kom rett etter min post antar jeg det var ment til meg.

 

Jeg liker ikke multiplayer på MW2, og du elsker det, driter da jeg i, men ikke si det er tomme argumenter bare fordi du synes det som jeg mener ikke er bra, er bra..

 

Jeg synes WoW er noe forbanna møkk, du kan gjerne elske det, men jeg gjør ikke..

 

Men du gidder ikke bruke tiden din på å bli sagt imot, så bare skipp denne posten du.

 

/Ja, jeg ble småforbanna nå. Og.. no idea hvorfor jeg brukte "/"..

Lenke til kommentar

Beste

 

1. Might and Magic 8 (PC)

2. Rayman 1 (PC)

3. Team Fortress 2

4. Counter Strike

5. Red alert 2

6. Diablo 2

 

Følte jeg måtte ta med spillene nedenfor da de har underholdt meg, men lever ikke opp til dagens standard.

 

7. Soulcalibur 1 (PS1)

8. Auto Destruct (PS1)

9. Stunt (PC)

 

Værste

 

1. Gex: Enter the Gecko (PS1)

2. Hover (Gammelt PC spill)

3. MS Flight simulator 95 (Skjønte ikke greia med det først, men spillte det mye når fs 2002 kom)

4. Gidder ikke lete mer

Endret av Jee
Lenke til kommentar
Som Xitto har jeg lyst til å argumentere mot og diskutere litt her mot de som kommer med mange tomme argumenter mot WoW og MW2. Jeg gidder ikke og bruke tiden min siden dette har jeg prøvd på før, men tydeligvis har ikke folk lyst til å høre etter på realitet.

 

Trådstarter burde også begrense dette til dataspill ikke nettspill. Har sett noen tilfeller av nettspill som da etter min mening ikke helt hører til i slike lister...

 

Siden den kom rett etter min post antar jeg det var ment til meg.

 

Jeg liker ikke multiplayer på MW2, og du elsker det, driter da jeg i, men ikke si det er tomme argumenter bare fordi du synes det som jeg mener ikke er bra, er bra..

 

Jeg synes WoW er noe forbanna møkk, du kan gjerne elske det, men jeg gjør ikke..

 

Men du gidder ikke bruke tiden din på å bli sagt imot, så bare skipp denne posten du.

 

/Ja, jeg ble småforbanna nå. Og.. no idea hvorfor jeg brukte "/"..

Kanskje endre avatar Jevrio, hvis du misliker mw2 så? Hvis du syntes WoW er noe forbanna møkk er det nok fordi du sterkt misliker sjangeren, og WoW er kanskje det eneste MMORPG`et du har testet. For spillet regnes for å være det beste i sin sjanger.

Min teori ihvertfall.

 

Litt merkelig å velge mw1 som beste og mw2 som dårligste. Er det irritasjonsmomentene i toeren som har tatt det beste av deg?

Lenke til kommentar

Liker ikke sjangeren nei. Ikke at det gør WoW noe bedre..

 

Null dedikerte servere er problemet ja.. det er mer omfattende en du kommer til å forstå..

 

CoD4: MW er dritbra mener JEG. Du hater det sikkert for alt jeg vet..

 

Avataren fikk jeg før spillet kom ut, og alle trailere var jo kule.. bildene også.., men siden det var så viktig for deg skal jeg nok bytte:D

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Topp 10

 

1.Fallout 3

2.Portal

3.Half Life (1,2,ep1,ep2)

4.Super Mario 64

5.Anno 1404

6.Pokemon-spela på gameboy FØR crystal og dei, kanskje før Emerald også.

7.Uncharted 1 (har ikkje komt meg til 2'aren enda, så kan ikkje uttale meg)

8.Bioshock

9.The Elder Scrolls: Oblivion

10.Spore (Er det ikkje kjekt å spele eit litt barnsleg spel iblant der ein berre kan sleppe fri fantasien?)

Dei første 3-4 Spyro spela fortenar nesten ein plass dei også. Brukte mykje av barndommen på desse.

 

10 verste

1.Dei fleste harry potter spela.

2.Rayman M multiplayer eit eller anna til ps2

3.Kjem rett og slett ikkje på fleire dårlege spel. Kan oppdatere når eg er litt meir vaken.

Lenke til kommentar

Topp 10:

 

1. Unreal Tournament

2. Half-Life serien

3. Trials 2SE og TrialsHD

4. Pro Evolution Soccer 6 (PC-versjon)

5. Armadillo Run

6. NOLF 1 & 2

7. Colin McRae 4

8. Trackmania

9. Forza 3

10. FIFA 10 (første FIFA spillet som når opp til PES6)

 

Bunn:

 

1. Dirt (elendig spill med god grafikk)

2. FPS på konsoll (klarer det bare ikke)

3. PES-serien etter PES6

Lenke til kommentar

1. Transport tycoon deluxe

2. quake 3 (med defrag mod)

3. Unreal tournament goty

4. Pizza Tycoon

5. the elder scrolls 3 Morrowind

6. Diablo 2

7. Theme hospital

8. Grand theft auto (den aller første) eller alle sammen frem til GTA 3 :p

9. Constructor

10. Oblivion

 

fort gjort, og sikkert mange andre spill :p

 

spiller ikke dårlige spill

Lenke til kommentar

Beste (tilfeldig rekkefølge)

 

Diablo 2

Red Alert (KUN det første spillet)

Settlers 2

Mass Effect

Warcraft 2 & 3

Rome: Total War

Legend of Zelda: OOT

Super Mario Bros 3

Starcraft

Donkey Kong Country 2

 

Verste/Største skuffelser

 

Spore

Mario Kart Wii

Far Cry 2

Earthworm Jim

Legend of Zelda: Majoras Mask

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har 15 , men here i go.

dette er ikke noen spesiell rekkefølge btw.

 

Beste

 

Mass Effect - liker vaneligvis ikke science fiction stuff, så var skeptisk på dette i utgangspunktet. Jeg ble hekta 10 minutt inn i spillet. Bedre dialog og skuespill i ett spill skal du lete lenge etter

 

World of Warcraft- Spiller ikke lenger, men har hatt usansynelig mange timer på dette spillet. Mange mener det er ett dårlig spill, men det var sinsykt morro å spille med rundt 10 IRL kompiser :D

 

Yoshi's Island- Fantastisk spill på super nintendo. Spiller det enda!

 

TES:OBLIVION- Mange mange timer med morro! Utallige quests og masse RP :)

 

Fall Out 3 -For å være ærlig likte jeg ikke spillet første playthrough. Jeg spilte gjennom historien som snild og det var det,Neste gang utforsket jeg mer og gjorde akkuratt som jeg selv ville: ) MYE bedre. kansje mitt nr1 spill!

 

Team Fortress 2 - sykt underholdende og annerledes FPS

 

 

 

Værste

 

Far Cry 2- For en GEDIGEN skuffelse. Gledet meg til dette spillet så var det så UHØRT kjedelig.

 

Assassins Creed (1) - Repetetivt og KJEDELIG. par kule ting, men ble oppbrukt på ca en time. 2'eren er derimot veldi bra.

 

Runescape - lol.

 

Fifa serien - Samme spillet, ny musikk. meh.

 

Sing Star - må høre på jenter som tror de kan synge og si at de synger pent.

Lenke til kommentar

Kan oppdatere listen min litt.

 

Verste:

 

Har spilt mye drit opp gjennom årene, så skulle jeg tatt med alt ville vi trengt en egen tråd, minst. :p Men jeg kan ta noen få stinkere i tilfeldig rekkefølge:

 

- Alone in the Dark 5. Syltynn historie, elendige skuespillere, dårlig gameplay, rotete inventory osv.

 

- Sonic i 3D. Velg en tittel. 2D Sonic gir oss ofte en fartsfølelse, men 3D Sonic funker ikke. 3D Sonic uten Sonic burde ikke vært lov, men de nekter å gi seg. At de aldri lærer...

 

- Resident Evil 5. RE4 var kjedelig nok, men det femte presterte å bli enda verre. Bra gjort, for såvidt.

 

- Dragon Age: Origins. Jada, bare gå amok og si jeg er sprø, troller og hva du nå måtte mene, men jeg klarer ikke å like dette. Kampene er morsomme, men altfor mange. Historien er bra, men altfor lineær. Hvor blir det av alle konsekvensene de lovet oss? Når jeg kverker en unge uten at moren ser ut til å bry seg sier det jo litt...

 

 

Beste:

 

- Mass Effect 2. Nå snakker vi! Greit, det er lite inventory og få skills, men hva så? :)

 

- Lord of the Rings Onilne pre-Moria. Altfor mye ble endret i Moria-expansionen, og Siege of Mirkwood tok seg av resten. Men frem til Moria var det svært morsomt.

 

- Guitar Hero / Rock Band. Plukk opp gitaren, velg noen av favorittsangene og spill i vei. Bedre blir det ikke. :D

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Favorittspill:

 

1) Assassins Creed 1 og 2 - Story

 

2) Rag Doll Kung Fu - Morsom multiplayer

 

3) Call of Duty: Modern Warfare 2 - Awsome multiplayer

 

4) Hustle Kings - Kult bilijardspill

 

5) Left 4 Dead - Skummelt

 

6) Warcraft I, II og III - Story, game play og awsome multiplayer

 

7) World of Warcraft - Ufattelig mange muligheter og morsomt

 

8) Final Fantasy VII - Story og game play!

 

9) Super Mario Bros.

 

10) Battlefield 2 og Battlefield Heroes

 

Verste:

1) Spiller

 

2) Dessverre

 

3) Ikke

 

4) Dårlige

 

5) Spill

 

6) :)

 

7) Ha

 

8) Ha

 

9) xD

 

10) lol

Lenke til kommentar
Til dere som sier at dere ikke spiller dårlige spill:

 

Hvordan kan dere vite om dere synes det er dårlig hvis dere aldri har spilt det? :huh:

 

Stort sett når jeg sier: "jeg spiller ikke dårlige spill.", er det fordi de spillene jeg har spilt er bra. Og prøver jeg et CRAP-spill gidder jeg ikke waste tida mi på det. Men det er sjeldent jeg spiller et spill jeg ikke liker. Spiller bare spill jeg er spesielt interresert i.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd mye rart opp gjennom årene og er blitt ganske kresen. Jeg har ikke tid til å spille noe jeg ikke liker, og har uansett mye annet å gjøre i stedet. Det skal veldig mye til for at jeg skal gidde fullføre et spill. Faktisk er det sjelden jeg gidder se ferdig en hel film, for den saks skyld.

 

Om et spill ikke fenger de første ti minuttene vet jeg av erfaring at det neppe kommer til å fenge i det hele tatt, så hvorfor kaste bort tid på det? Men noen ganger ser jeg et bra potensiale i et spill og prøver å like det, uansett hvor dårlig det er. Second Sight ble svært bra etter en stund, men jeg gav opp to ganger før jeg endelig gav det en ny sjanse. Transformers på sin side virket lovende, og selv om kontrollene var håpløse prøvde jeg å gi det en sjanse. Men etter en stund innså jeg ut at det aldri kom til å bli bedre, så jeg gav opp.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Spiller ikke så mye, det jeg har er bare på PC. Ikke noe rekkefølge.

 

Favoritter:

Age of Empires II (The Conquerors)

Soldier of Fortune II (elsker dette spillet, både single og multiplayer)

GTA IV (og resten av GTA spillene)

Need For speed underground 2

Super mario 64

Call of Duty (2, 4, 6)

 

Nedturer:

Nyere need for speed (undercover kan gå)

Soldier of Fortune: Payback (møkkaspill, ødela siste håp om en bra oppfølger til verdens beste spill)

Ikke noe glad i CS

Liker ikke spill som wow, warcraft, quake osv.

 

Ligger litt etter på spill, har mye annet å drive på med om dagene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...