Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, lansér noe, da! Fy flate så dårlig markedsføring det her er for Hove. Det eneste som lover godt nå, er at de flytta på åpningsdagen. Det er jo nødt til å bety at noe stort er på gang.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvem den store headlineren kan være... Jeg tenkte enten Rammstein eller Green Day, men begge de har egne konserter like før Hove. Muse er de enste som jeg kommer på.

Skrevet
Spennende! Håper og har stor tro på Muse nå, det stemmer veldig godt med datoer ettersom Hove flyttet en dag tidligere. I tillegg er både Green Day og The Strokes avkreftet..

YES! :D

Skrevet

Lov å håpe :) Har faktisk også en liten tanke på Eminem. Vet ikke hvorfor, egentlig. Men Toffen snakka mye om han i høst, at det ikke var umulig og så videre. Det hadde jo vært på grensa til helt sykt om Eminem kom :p

Skrevet
Muse er visst fantastiske live, så dette gleder jeg meg til :)

Det har jeg hørt også. Er ikke noen spesielt stor fan av bandet fra før, men de kan umulig bli skrytt så opp i skyene uten å være gode.

De kunne godt slippe litt andre artiser i samme slengen, synes jeg. Headlinerne er ikke mer interessante enn andre band...for min del, i hvert fall.

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Hvor får man tak i dagspass?

Skal bare være der den 29 (MUSE), hva koster et dagspass btw?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...