Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

System of a Down reunion? De skal kanskje spille på Download/Sonisphere. Come to Hove?

For real? Åhhhhhhhhh da hadde jeg daua av glede!

Skrevet (endret)

Tror du kan legge til Pendulum under teasing ihvertfall:

"Jobbes med, litt krøll med datoer. Vet mer snart."

"Ser bedre ut :)"

"Ikke i natt, men fortvil ikke." (på spørsmål om Pendulum var dagens slipp)

Kilde

Det jobbes også med Paramore

kilde

Endret av Vaktmestern
Skrevet

Så det i ettermiddag, men glemte å gi beskjed her. Jeg satser på en av big four (Anthrax eller Megadeth er kanskje mest sannsynlig) eller Motörhead. Jeg aner ikke hva som kommer.

Skrevet

Heaven Shall Burn er dødsbra! Et av de bedre deathcore-bandene, skal definitivt begynne å høre mer på dem nå.

Jasså, du.

Vi drar på Hove a..

Skrevet (endret)

Liker Pony the pirate.

Bra at det satses på en del ny norsk musikk i år, har jo kommet en del band før de fem siste også. Det som mangler nå er "store" norske navn som kan fungere som mellomheadeliner eller noe i nærheten, er vel akkurat det Hove har blitt kritisert for å mangle tidligere år...

Endret av Heavenly
Skrevet (endret)

Massive Attack, njaaaajaaajooo, ikke det kuleste...

Massive Attack-torsdagen må du se under ett, altså mer som en dag hvor helheten i programmet skal trekke menneskene. Massive Attack er del av en større elektronika/elektropakke på torsdagen + andre sjangere i amfiet.

Det kan sammenlignes med The Kooks/Panic At The Disco/The Wombats/Avenged Sevenfold/MGMT/Vampire Weekend/The Ting Tings-dagen i 2008 som stod veldig sterkt selv om ingen av disse bandene er store nok til å headline alene.

Som Toffen sa:

Hi!

Massive Attack spiller torsdag 1 juli. Og de kommer til å spille sammen med noen :) Tilsammen blir det krutt.

Live står Massive Attack i mine ører meget sterkt. Da øker tempoet og grooven slår til. Husk vi har sluppet under 50% av programmet, og vi hadde somsagt samme diskusjonen i 2007, 2008 og 2009. The never ending story :)

MVH, TG

Så kan vi håpe på at dette er snakk om f.eks Pendulum!

Endret av Snikpellik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...