Gå til innhold

MPX Syke Tollpost frakt priser.


Anbefalte innlegg

Grunnen til at ikke jeg avbestilte når jeg så det var at dette var bestilling på 5970 skjermkort som det er helt tørke på for øyeblikket, vært værre å ikke fått kortet i forhold til 300 kr i dass ).

 

Fra første post - fikk senere i denne tråden greie på at grunnen er at MPX bruker dyere alternativ, reaksjon min er fortsatt at dette er latterlig dyrt. Så dyrt at det ikke er noe å lure på (Bruke posten i steden mener jeg). Skulle ikke være spesielt vanskligere en det?

 

Dragen:så ville han ha MyPack og ikke På Døren

 

Så burdet nesten være umulig å tolke første posten slik. Skrev forøvrig videre at jeg testet ved å bestille en hardisk (valgte ikke på døren da) valgte Tollpost og det kom på rundt 400kr, nesten det samme som hardisken kostet. Dette var en del av hovedpoenget at MPX har veldig dyre fraktpriser om man benytter Tollpost. Test det gjerne selv på MPX, velg levering Tollpost og sjekk frakt pris.

 

edit

Nå har forvørig Tollpost surret med levering både i går samt i dag, så får ikke pakken før mandag.

 

Dragen:Nå har problemet hans forandret seg igjen til at pakken ikke er levert
Nesten ) men ikke hovepoenget mitt, hovedproblemet nå er at Tollpost

Jeg skrev at problemet nå er at de ikke leverer pakken, har ringt Tollpost som har rotet med bestillingen min og ikke klart å levere i dag heller. De lovet å levere den på jobben min til mandag. De har ikke prøvd å ringe meg en gang - ble bare oppdatert med - ikke levert.

 

Med andre ord problemet er ikke forandret, jeg synes fortsatt det er for dyrt. Men har fått et problem til.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har aldrig vært noe rot med selve frakten fra min side, det er det Tollpost selv som står for og skal selvsagt kreditere meg hele beløpet. Jeg får ikke pakken før Mandag pga de rett å slett har glemt å ta med pakken i bilen 2 ganger. Uansett om du forstår hva jeg skriver eller skulle ønske å kværulere videre på noe så er en frakt pris på 469kr en syk pris (Det jeg først og fremst reagerte på når jeg skrev denne tråden), hvorfor kan ikke mpx bare bruke tjenestene (og prisene) til Tollpost som Komplett bruker, begge webshoppenen ligger i sandefjord og på komplett (med andre webshopper) er Tollpost billigere en Posten.no.

 

Kan forøvrig ikke se hvilken post jeg rotet så j... , noen ble skrevet mens jeg var rimlig forbanna og bærer preg av det men.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
[....]hvorfor kan ikke mpx bare bruke tjenestene (og prisene) til Tollpost som Komplett bruker, begge webshoppenen ligger i sandefjord og på komplett (med andre webshopper) er Tollpost billigere en Posten.no.

 

Det er ikke alltid så enkelt at nettbutikker "bare kan bruke den og den fraktmåten" slik at prisene blir like. En årsak kan være at prisene ofte er forhandlet fram med speditørene, og da blir det selvfølgelig forskjeller fra nettbutikk til nettbutikk.

Endret av mabbutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...