Gå til innhold

"Russisk rakett", eller noe annet?


jonlem

Anbefalte innlegg

"Russisk rakett" lyste opp hele nordnorge i natt.

 

"Eksperter" påstår det er resultat av russisk rakettforskning, men russerne nekter selvfølgelig. Så hva skal man tro?

 

Jeg venter i spenning på at Nyhetsspeilet skal presentere sannheten.

 

Jeg lurer, kan det tenkes at de ikke blir enige om den nye, globale verdensregjeringa i København, og at noen forsøker å vise seg fram (evner, teknologi, "sjekk hva jeg kan!") for å sanke stemmer?

Endret av jonlem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, du benekter alt av logikk og tror beinhardt på alt som går imot staten? Hva blir det neste?

Staten skyter svineinfluensa-vaksiner på folk gjennom kjempe spiral på himmelen?

 

Russerene har enda ikke kommet med noen offentlig melding om dette, men de har varslet om oppskytning.

Men dette er jo bare typisk russerene da.

 

Jeg venter i glede til nyhetsspeilet kommer med dages latter for min del.

Endret av kindermaxxi
Lenke til kommentar

Selvsagt er det noen som tester ut nye sprøytemidler som de skal bruke mot oss. Heltene i Nyhetsspeilet og på diskusjon.no har skapt en del oppmerksomhet mot chemtrails, så nå prøver de også ut spesielle raketter som kan brukes til å kjemisk angripe oss.

 

Er du ikke enig med meg, er du en hjernevasket sosialistsausatan, og det er ikke håp for deg. Bææ.

Lenke til kommentar
Ja, noe sånt. Jeg har også hørt at Ronald Mcdonalds moderskip ligger klart i atmosfæren over oss, det er bare et tidsspørsmål før han kommer ned for å høste oss.

 

Lurer på hvor høy på hasj forfatteren av den artikkelen var da han skrev den.

Sånn seriøst, du tuller sant?

 

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-det-va...at-3052536.html

Endret av kindermaxxi
Lenke til kommentar

vet ikke hvordan trollsa her kan finne Nyhetsspeilet skulle stå bak dette.

 

russerne selv nekter at de har noe med dette å gjøre.

hva det enn var, var det ikke noe som er observert særlig mye akkurat. ville ikke være så overaskende at det var ett nytt våpen som ble testa ut. men tydeligvis var den mer synelig at forventet.

med den strålen som kom fra bakken kunne det se ut som at noe borra hull i atmosfæren. spesielt etter den svarte explosjonen som kom etter den. but who knows..

Lenke til kommentar

Det var ingen svart eksplosjon, det var *mangel* på røyk/ispartikler.

 

Det blå lyset er soloppgangen reflektert i røyksøylen --- den ble sett av alle uansett hvor de var, på forskjellige steder: Akkurat som regnbuen er ikke strålen "en linje/stråle", men "en optisk illusjon".

Akkurat som det sorte hullet.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Same_color_illusion.

A er himmelen i midten av "røyken".

B er himmelen helt utenfor "røyken".

 

Bare prøv det samme med bildet, og du vil se at det faktisk er "røyken" som får "hullet" til å se ut som et hull -- det er bare mangel på "røyk".

Grunnen til at det er mangel på røyk rundt den spinnende raketten er at drivstoffet ikke har frosset i den kalde lufta der oppe før den har kommet så og så langt, og det er også forklaringen på spiralen: Missilen spant rundt fordi drivstoffet lakk ut i et hull på siden, som fikk missilen til å spinne rundt OG lager en jevn spiral av drivstoffpartikler i atmosfæren rundt seg fram til trykket er for lavt, hvorpå det er trolig at drivstoffet i missilen frøs til is.

 

Bare test med en ølboks i fryseren.

Simuler en missil med normalt innsidetrykk på overflaten, som befinner seg i et område med svært lavt trykk, ved å riste ølboksen kraftig.

Legg den så ned et sted hvor det er minus 70 grader, lik som atmosfæren noen kilometer opp i lufta.

Stikk hull på siden etter en liten stund.

 

Hva skjer? Den spinner rundt -- før plutselig innholdet fryser (fordi trykket på innsiden er lavt nok) og strålen med væske stopper abrupt når frosset øl tetter igjen hullet.

Lavt trykk gjør også at drivstoffet kan spre seg mye, MYE lengre enn det gjør på bakkenivå -- samt at trykkforskjellen gjør at strålen på en lekkasje er MYE kraftigere.

 

Det eneste unaturlige med dette her er forklaringene til dem som aldri har sett en ølboks spinne rundt og lage en perfekt spiral.

Vi har til og med opptak av tidligere missiler, OOOG vi ser TYDELIG sporet etter misilen nederst i høyre hjørne på MANGE av bildene av raketten i norge.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på forskningstasjon, og var en finsk forsker som var her å forsket på noe helt annet med den ene antennen vår i det raketten kom.

 

Han ble nermest spammet på telefon og epost av folk som trodde at han viste om det, og at han hadde en annen forklaring enn at det var rakett :p

 

Stakkarn viste ikke engang om raketten, han så på noe stjernestøv elns :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...